/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kan jeg genåbne et spørgsmål?
Fra : supermusen
Vist : 407 gange
50 point
Dato : 29-07-11 09:50

Hej,
Jeg er forholdsvis grøn på dette forum, men jeg har før fået hjælp herinde, og nu ser jeg, at jeg har et afsluttet spørgsmål, som jeg aldrig har givet point for. Kan jeg genåbne det, så jeg kan tildele points? Eller er det bare for sent nu?
Jeg håber, I vil hjælpe mig med nogle af mine andre spørgsmål, så skal jeg nok huske at afslutte dem i fremtiden.

Accepteret svar
Fra : Snedig

Modtaget 60 point
Dato : 29-07-11 10:14

Nej, det kan man ikke.

Godkendelse af svar
Fra : supermusen

Dato : 29-07-11 10:15

Tak for svaret Snedig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-11 10:17

Det er for sent nu

Jeg går ud fra at det er dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg151801.aspx

du tænker på. Måske en af de deltagende bruger ser dette, så kan du jo give point til den pågældende.

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 29-07-11 10:40

Ja, det er dét spørgsmål, men jeg vil gerne belønne Snefnug, men hun/han er Blacklistet? Så kan jeg vel ikke gøre så meget, eller kan jeg?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-07-11 10:50

Citat
han er Blacklistet?
Så kan jeg vel ikke gøre så meget, eller kan jeg?

Nej, og vi ønsker ham HELLER IKKE TILBAGE

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 29-07-11 11:10

Når vedkommende er blacklistet er det helt ligegyldigt. Så er vedkommende bortvist fra kandu!

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 29-07-11 11:36

Hvordan kan man blive blacklistet? Er det hvis man svarer forkert eller bare grimt?
Nå, det var vist et andet spørgsmål, og måske kan jeg godt selv finde svaret, hvis jeg leder lidt i reglerne herinde.
Tak for svarene alle sammen. Jeg kan vist ikke give point til jer alle, vel?

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 29-07-11 12:20

Pågældende personage overtrådte ved gentagne lejligheder anvisninger og påbud om at undlade at overspamme kandu. Ved enhver given lejlighed ævlede han sig ind på alt og alle. Oprettede masser af totalt intetsigende tips. Det såkaldte kandu-team (lidt lig jesus - mange har hørt om dem, ingen har set dem), besluttede at man ikke ønskede Jørn Rudolph hærgede længere og påbegyndte udsmidning af han og hans profiler. Det medførte så en sand lavine af nye profiler, som man igen smed ud osv osv.

Vi du vide mere, så lave en søgning på Jørn+Rudolph

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 29-07-11 12:21
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-07-11 12:29

Cirka 166 profiler er det blevet til, +/- det løse

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 29-07-11 12:48

okay, så forstår jeg bedre, jeg kunne ikke lige finde noget om det under "kom godt i gang". Jeg synes bare at Snefnug havde gode opskrifter, men jeg kan så forstå at han også kunne være irriterende - det har jeg så bare ikke oplevet. Tak for svarene endnu en gang.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-11 15:04

Snedig og Klaudi

Brug ikke mere tid på dette spørgsmål. Det oprindelige spørgsmål blev stillet for 8 mdr. siden ?????

Spørgeren har ikke deltaget i noget som helst

Så jeg tænker .... det må I selv gætte, men nævn ikke navnet.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 29-07-11 15:22

Sært nok havde jeg et Flash back der sagde Jørn Rudolph!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-11 15:28

Fy fy skamme Snedig

Citat
men nævn ikke navnet.

Kommentar
Fra : Eyvind