/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til opsæt af router
Fra : ara
Vist : 448 gange
200 point
Dato : 11-07-11 16:04

Hej.

Jeg har købt en Asus rt-n56u router.

Den skal opsættes sådan at jeg kan bruge min NAS synolygy 209+.

Jeg skal kunne tilgå denne NAS fra et anden pc, f.eks min arbejdsplads.

Er det en nem opsætning?

Jeg havde lige fået en til at gøre det for mig, men jeg måtte desværre resette routeren og nu er alt tilbage til fabriksindstillingen

Kan man ikke gemme sådanne opsætninger.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-07-11 16:33

Citat
Kan man ikke gemme sådanne opsætninger.
jo sandsynligvis kan du det, men det er jo lidt sent at spørge om det, nu efter at du har 0 stillet routeren.
Det var mit bidrag - opsætningen så du kan komme på NASen fra dit arbejde har jeg ikke viden nok til at gøre mig klog på

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-07-11 18:31

Du skal bruge vejledningen til NAS, det er den der skal opsættes.

Annuller spørgsmålet
Fra : ara

Dato : 11-07-11 19:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål