/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til asus rt-n56u router
Fra : ara
Vist : 606 gange
200 point
Dato : 11-07-11 14:39

Hej

Jeg har købt sådan en router og har fået et problem med den.

I aftes da jeg satte den til virkede den fint. Da jeg så gik i avancerede indstillinger og ind i DDNS og oprettede et domæne navn gik det galt. Nu virker den ikke mere.

Det ser ud til at den er på nettet, men jeg kan ikke få nogle internet sider frem, og det trådløse net virker heller ikke mere.

Jeg er helt lost.

Kan i hjælpe?

Det er en stationør med XP.

mvh

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 210 point
Dato : 11-07-11 14:49

se efter en reset knap på routeren

Kommentar
Fra : ara

Dato : 11-07-11 15:19

Det ser ud til at hjælpe med at resette.

Er det ikke inde i DDNS jeg kan oprette mig sådan at man kan logge på min server udefra?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-07-11 15:26

det ved jeg så ikke

Kommentar
Fra : ara

Dato : 11-07-11 15:44

Du får alligevel de 200 point.

Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 11-07-11 15:45

Tak for svaret Teil.