/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Frem og tilbage
Fra : nomore
Vist : 702 gange
10 point
Dato : 01-07-11 01:36

Hold da KÆVLE en tåbe og hans brokken over andre end sig selv,
MEN ___ hvem er han//hun...SKOLELÆRER eller bare en Dansker der ikke kan finde et ARBEJDE
Og vær venlig at bemærke = TIL KANDU

Citat
Er der nogen som er idiot på Kandu er det fandenbroderemig Teil. Arrogante højrøvede stodder, som ikke engang kan stave til elementære ord. Normalt ikke noget der påtales, men i hans tilfælde er det berettiget grundet hans stinkende bedrevidenhed, nedladende og ubehagelige holdning til alt og alle Han har ikke en skid at ha det i og er blot en nar, der skal punkes, hvergang han stikker sin ækle snude frem

Citat
Gu er jeg da så.

Var ude at trille en tur på MCV'en og fandt en nummerplade. Først tænkte jeg...hvad rager det mig, men kørte alligevel tilbage og samlede den op. Da jeg kom hjem sendte jeg en mail til politiet og skrev om det passerede og at de gerne måtte give mit nr til ejeren, som så måske ville hente sin nummerplade.

Fra jeg sendte mailen til politiet og til ejeren ringede gik der 5 min. Han ville sende sin lastbil forbi i morgen og hente den, og sagde oven i købet, at han ville sende en lille erkendtlighed med.

Så føler man sig som en samfundsnyttig borger og er lidt heltet Bop Bop hehe Ja ja vognmanden sparede da udgiften til en ny plade og ulejligheden med at bestille og hente den på motorkontoret.

Citat
Jeg ville uden at blinke give dem en straf på 1 - 2 års fængsel.

Citat
Hvis man bor til leje i et parcelhus, og der i kontakten står, at udlejer ikke leverer vand til lejemålet, men udlejer betaler vandafledningsafgift, hvem skal så betale vandværket for den faste afgift og målerleje - Udejer eller lejer??

Citat
Dette samfund er sygt!! Nu begynder den lorte-regerings kapitalistiske grundsyn virkelig at stikke sit grimme fjæs frem. Når man hører alle tosserne i radio/TV, eller læser dem i aviserne, så er jeg ved at brække mig. Det er en samling krigsliderlige bogholdere og skolelærere, som ikke er en skid intereserede i at skabe et ordentligt samfund til glæde for ordentlige mennesker. Uanset partifarve.

Så lige, at skandaleborgmester Bo Asmus Kjeldgaard i København (FolkeSocialist, naturligvis), som har overtrådt valgloven ved at bo i en anden kommune- og derfor ryger ud som borgmester, som "straf" får 725.000 i aftrædelsesvederlag i 1 år, samtidig med at han er garanteret en "tilbagevendenstilling" i kulturministeriet til 550.000 om året. D.v.s 1.275.000 i det første år til en notorisk lovbryder!?

Der er kun en vej frem: BUTIKSTYVERI OG GODE VENNERS HJÆLP!

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 10 point
Dato : 01-07-11 07:12

Klumme

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 01-07-11 07:17

Klumme=Dulcona

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 01-07-11 08:37

nomores historik: 11 annullerede spørgsmål og blacklistet 12.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-07-11 09:03

Citat
nomores historik: 11 annullerede spørgsmål og blacklistet 12

Jeg har aldrig helt forstået, hvad der er galt i at annullere et spørgsmål, hvis ikke man får et brugbart svar? Og mht nomores blacklistning, så er det vel op til den enkelte at bestemme hvis man ikke ønsker svar fra bestemte brugere? Jeg forstår godt listen over dem, han har BL, for disse personer skriver ikke altid pænt, indimellem har jeg selv haft lyst til at BL enkelte, men har dog aldrig gjort det endnu.

God weekend till jeer alle - lad os hold en pæn og ordentlig tone på Kandu - vi har jo trods alt stor glæde af dette forum allesammen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-07-11 09:04

Citat
Klumme=Dulcona

Det var i længe om.......

Mosebaek.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-07-11 15:51

Måske du også selv, skal tænke dig lidt om, jeg morer mig tit over nogle af dine indlæg, men denne synes jeg ikke er acceptabel- og så må du blackliste mig eller gøre hvad du vil.

Citat
Køb en pis-potte
hvad skal man med et Vådrum mindre en 3 m2

http://www.kandu.dk/spg156409.aspx

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-07-11 18:03

Citat
Måske du også selv, skal tænke dig lidt om, jeg morer mig tit over nogle af dine indlæg, men denne synes jeg ikke er acceptabel- og så må du blackliste mig eller gøre hvad du vil.

Helt enig,smuller54.Jeg tør også godt ta`chancen for blacklistning.
Skal jeg sige det pænt,har nomore selv,ind i mellem,nogle ret "primitive" svar.

Ang. hans "liste",er der da mindst 3 navne,jeg aldrig kunne drømme om at sætte udenfor.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-07-11 22:30

Gå i tørdok!

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 05-07-11 02:24

Tak for svaret pifo.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-07-11 02:44

Citat
nomores historik: 11 annullerede spørgsmål og blacklistet 12.

U_P:S skal du sende, s som særpost
Jeg kan IKKE SE det du HENTYDER TIL
MEN = tvært imod EN MEGET MODBYLEDLIG / flere brugere herinde
AT JEG så skal NAKKES for at SVARE igen PÅ ??????????????
smid mig UD IGEN/ igen = EKKO

Direkte FUC_ og had, har JEG aldrig opfordret til, MEN
FIS IND UNDER dem der BLAKKET MIG/ jeg har blakket
OG DU SER HADET.....................

Bevis at JEG ER EN ????? tåbe......skiderik/ og andet

=================================

SÅ HAR LILLE CANDO ET meget lille problem på nakken = IGEN

Men alle er selvfølgelig velkommen ? = til en lille STOR sommerfest
BARE ikke hos KLAMME KLUMME / eller

hvor Fanden var i henne da JEG og andre BLEV SMIDT __________________________UD
på STRIBE =========================================
AF EN ???????? ANMELDER HERINDE DER HEDDER

Citat
Gå i tørdok!

Pas på spam
--

Citat
Ang. hans "liste",er der da mindst 3 navne,jeg aldrig kunne drømme om at sætte udenfor.

Mosebaek.

Pleace GIV MIG DEM/ også gerne deres OGSÅ gerne deres

profiler,

GRANNER
????????????????????????????????

PIA OG ANDET OVN

MEN UD = fik i da mig / og ind med så meget andet der heller ikke PASSER jer
DETvar dog ikke mig der HEDDER RU-olf

Men pas på med ikke at PISSE på TALLENTERNE,
Før den sidste bruger kan/ kunne bruge et lille MØJSVAR

Jeg har IKKE BLAKKET nogen, da jeg oprettede denne profil = IGEN
men andre = OVN og:::::::::::::::::::::::::::

MEN da jeg ikke har ret MEGET at byde på, ANDET END..........)%"=)/&!=)("#)`/

ha___Dt