/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Hvad skal jeg fange og hvordan =)?
Fra : MarszaleK01
Vist : 616 gange
37 point
Dato : 14-06-11 19:32

Hej hvad skal jeg fiske efter i min sø.

Jeg har fisket der nogle gange (50-100) men jeg har fanget ikke en skid..

der er følgende fisk i søen:

Gedder

brasen

Skalle

Aborre

Ål

Sandart

Plzz hjælp mig ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-11 20:00

Citat
Hej hvad skal jeg fiske efter i min sø.

Gedder
brasen
Skalle
Aborre
Ål
Sandart

Tja - hvaler fanger du ikke - så mon ikke du skal fiske efter DET DER ER

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-06-11 20:08

Citat
Gedder

Så tror jeg ikke,der er meget andet.Husker det fra "min egen" sø,for år tilbage.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 47 point
Dato : 14-06-11 20:15

Og hvis du fanger en gedde eller to er de kun noget værd til frikadeller.
Ålene skal du lade gå i ferskvand i 14 dage INDEN de bruges...eller smager de af mudder

Hvis du ellers har held med at få dem i en ruse.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 14-06-11 20:16
Kommentar
Fra : MarszaleK01

Dato : 14-06-11 22:23

shhh Cimbombom xD ej det er i orden

Godkendelse af svar
Fra : MarszaleK01

Dato : 14-06-11 22:25

Vielen dank

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 14-06-11 22:46

prøv at smide en håndfuld majs eller orme i vandet der hvor din flåde/bundsnøre er placeret, det tiltrækker fiskene.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 14-06-11 22:55

er du sikker på at der er fisk i den sø ? hvisk du har fisket der 100 gange burde du i det mindste få fat i en skalle, hvis der er nogle

husk at der er mindstemål for de fisk du fanger, og fredningstider.

du kan se dataerne inde på http://fd.fvm.dk/regler%20for%20aal.aspx?ID=41804

Kommentar
Fra : MarszaleK01

Dato : 14-06-11 22:59

taktak :) vil prøve lidt af det jeg finder på nettet ;)