/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
smerter i ballen
Fra : karin42
Vist : 621 gange
200 point
Dato : 11-06-11 20:16

hvor henvender man sig når alt er aldeles håbløst og der er megalange ventetider i sygehussystemet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-11 20:28

din egen læge, der begynder man altid.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-06-11 20:30

Øh, for hvad

Ondt i ræven = som alle andre der også må vente, til der igen bliver Vinter
og knoglerne skal på plads.

Prøv det private hospital´smarkede, de siges, at de er effektive + dyre.

Accepteret svar
Fra : skytten49

Modtaget 210 point
Dato : 11-06-11 20:31

Det tror jeg ikke nogen kan svare på uden oplysninger om hvad det drejer sig om

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-11 20:33

Jeg har ventet mere end et år på undersøgelse.
Patienklagenævnet har så mange klager at de er et år om at
nå frem til min klage.

Jeg har opsagt mine diplomatiske forbindelser med sygehuset.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-11 20:34

du kan jo se ventetider på sygehusenen, på nettet

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 11-06-11 20:36

Tak for svaret skytten49.

nej det bliver for kompliceret at udrede her , så du har ret skytten49.
men tak for svaret og go' pinse.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-06-11 20:36

Ordet patient betyder en der lider , er tålmodig, og som må udholde meget.
Du egner dig nok ikke til at være patient.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-06-11 20:43

Citat
Ordet patient betyder en der lider

Citat
patient [paZsjænOt] sb. -en, -er, -erne o en person som modtager behandling på et hospital el. hos en læge ¯ indlægge en patient · patienten kan udskrives i morgen · privatklinikken har mange patienter · en sengeliggende patient ¯ patientforening ¯ hjertepatient · kræftpatient · privatpatient ETYMOLOGI: fra latin patiens (genitiv -entis) præs.ptc. af pati 'lide'

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-06-11 20:45

Citat
Ordet patient betyder en der lider

Eller er du ovre i Engesk!!!!

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 12-06-11 04:58

nomore er engelsk og betyder "en dårligt begavet dompap, der ikke fatter en dyt"!!

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 12-06-11 05:04

At ovenstående er rigtigt bekræftes af dette under Jagt http://www.kandu.dk/spg156177.aspx