/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvor meget drikker den
Fra : nomore
Vist : 620 gange
50 point
Dato : 12-06-11 02:18

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-06-11 10:40

Det er sikkert en 4-benet motor hvilket skulle give samme forbrug som en bil, men der kan være mange andre forhold der spiller ind.

Fedt baghjul, men det er også det bredeste der er tilladt i USA.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-06-11 11:19

nej det er en V8 fortæller han.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-06-11 16:57

Da den nok vejer halvdelen af en bil med V8 - kører den nok dobbelt så langt på 1 liter.

Hvis du også lige låner mig en mustang, vil jeg meget gerne teste forbruget.

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 50 point
Dato : 12-06-11 20:39

Den forbruger 1 liter på 7 kilometer......sådan Bosshoss - den er for fed - som Caroline siger

http://www.sydfynmcservice.dk/indexdele/mcdatamenu/bosshossaargange/2000/bosshossv8.html

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-06-11 22:48

Den sætter nok sine grænser for beklædningen. En lækker brud i snæver nederdel og highhealers vil nok vække opsigt. Huraaaaaaahhhhhhhhh!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-06-11 05:41

Det undrer mig bare, at damen fortæller at den laver 0 - 200 på 4 sekunder
når den klarer 0 - 100 på 3 sekunder

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-06-11 07:01

Citat
når den klarer 0 - 100 på 3 sekunder

Og hvad skal det bruges til medmindre der køres baneløb ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-11 10:05

Citat
Det undrer mig bare, at damen fortæller at den laver 0 - 200 på 4 sekunder
når den klarer 0 - 100 på 3 sekunder

Der er rigtig langt fra 100 til 200 - så det tal passer ikke.

Citat
Og hvad skal det bruges til medmindre der køres baneløb ??

Det er da lækkert, at komme først til næste lyskryds...............hvis altså man når at bremse.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-06-11 10:48

Citat
Det er da lækkert, at komme først til næste lyskryds...............hvis altså man når at bremse.

Ja, masser af kørere tror at det gule lys er signal til at træde sømmet i bund

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-06-11 10:51

Det er ikke en banecykel. Skal udelukkende bruges til at blære sig med - op og ned af Strandvejen for lave omdrejninger med håret bagud og permanent stådreng.

Mvh.
Tonganeseren
Er ved at udskifte tagrender.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-06-11 11:06

Citat
Og hvad skal det bruges til medmindre der køres baneløb ??

Tja: de kan jo bare ligge de rigtige oplysninger på nettet.
Køber man cykel til over 700.000- skal de ikke lyve, det er dårlig reklame.
Det undrer mig også at den ikke kan præstere mere end sælle 210km/t
Citat
Skal udelukkende bruges til at blære sig med

Jeg har ellers altid sagt, at man aldrig skal købe en mc, man ikke selv kan rejse op.
Men i dette tilfælde gør jeg en undtagelse.
Citat
når den klarer 0 - 100 på 3 sekunder

Og hvad skal det bruges til medmindre der køres baneløb ??

Særdeles lækker fornemmelse når man ligger ud på motorvejen.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 13-06-11 11:51

Tak for svaret ziggy99.