/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
dvd afspiller vil ikke tage orginal ski~
Fra : asbjoren
Vist : 240 gange
50 point
Dato : 16-05-03 14:06

mit dvd/cd rw drev vil kun tage alm cd skiver, hvis jeg sætter orginal dvd skriver vil dvd ikke tage disse bliver skubbede ud igen har prøvet dvs dvd afspiller programmer, tror det er en driver jeg måske mangler har kontakt dell da dvd afspilleren sidder i en bære pc fra dem de kan ikke hjlæpe mig drevet hedder matshita ujda 330 håber der er et klogt hoved her inde ???

Kommentar
Fra : technet

Dato : 16-05-03 14:19

men du skriver jo ikke hvilke windows du bruger

http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/84/84434.htm

brugernavn : drivers
password: all

Kommentar
Fra : technet

Dato : 16-05-03 14:31

har du sat den master eller slave ??
fordi prøv at læse denne side
http://www.xlr8yourmac.com/PB_G3/oem_combo_drives/notebook_combo_drive.html
Mods to Set the Drive To Master: Both this drive and the 330 (CDRW only version) are fixed at a slave setting
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 16-05-03 16:54

windows xp pro