/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ændring af adgangskode
Fra : maiken59
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 31-03-11 20:57

Hej

Jeg ved godt, at min spørgsmål ikke høre til i denne kategori, men gruppen her kender jo til computer, så jeg tænkte, om der var en af jer der kan svare mig på, hvordan jeg ændre min adgangskode herind til kandu.dk ???

Jeg vil være meget taknemlig for hjælp

Venlig hilsen Maiken

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-03-11 20:58

Gå ind under din profil ved at trykke på dit navn i "Brugerprofilen", tryk derefter rediger profil.

Nu skal du bare skrive dit nye kodeord og trykke "send".
http://www.kandu.dk/faq.aspx#16

Kommentar
Fra : maiken59

Dato : 31-03-11 21:03

Tusind tak, Klaudi, for hurtigt svar

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-03-11 21:03

var så lidt