/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Balder og Angele ?
Fra : sigfrid
Vist : 720 gange
500 point
Dato : 27-03-11 09:15

Hej PWh.
Jeg syntes det er lang tid siden vi har hørt fra balder og angele her på kandu.
Er nysgerrig hvordan det går med dem,da jeg har læst med hvergang det har været skrevet om dem.Jeg syntes det er lang tid siden sidst.
Venlige hilsner Sigfrid.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-03-11 09:31

Balder... er det Axelises nye hund??... hvis det er ham, så stortrives han og Axelise

Angele, der kender jeg vist ikke kandu'nicket på ejeren??

Måske du skulle skrive pm til ejerne, for i hvert tilfælde Axelise er ikke så meget på kandu - har sikkert travlt med at "tæmme" Balder

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-03-11 15:56

Jeg har flere gange forsøgt at svare her...

Er angele Angel/Angelica?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-03-11 20:39

Nu virker det igen, så jeg prøver lige at sende det link der ikke gik i gennem i eftermiddag:

først uden linket:

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-03-11 20:40
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-03-11 20:43

Det lykkedes at sende i to omgange, men jeg har prøvet flere gange at sende både tekst og link?

Hvad var der galt??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-03-11 20:55

Svend, jeg kan desværre ikke svare dig på hvad der er galt

Vedr. spørgsmålet, så er det nok ikke os andre brugere der kan hjælpe, men hundeejerne af de to hunde der er nævnt

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-03-11 21:09

>af de to hunde der er nævnt...

altså Balder, Axelises nye hund, ingen problemer med at den er nævnt,

men Angele finder jeg ikke nævnt som hund, men måske dens ejer Angelica, som kalder sig Angel, er det hende og hendes hund anden del af spørgsmålet drejer sig om?

Jeg prøver igen at svare både med tekst og link samtidigt...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-03-11 21:10

jeg prøver lige at sende det link der ikke gik i gennem i eftermiddag:

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=96210

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-03-11 21:27

Svend jeg har læst i dit link.... men kan jo ikke svare for div. hundeejere alligevel

Da jeg så navnet Balder, tænkte jeg straks på Axelise's nye hund... og den ved jeg har det rigtig godt og stortrives... en rigtig dejligt krudtugle... den anden hund kender jeg vist ikke til

Jeg kan jo heller ikke vide om Balder er den hund der bliver tænkt på

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-03-11 21:48

Det er jo nok spørgeren sigfrid, der kan sige hvilken hund Angele? han tænker på,

nu virker det med at sende både tekst og link samtidigt.
Jeg prøvede ellers forgæves 3 gange i eftermiddag og to gange her til aften...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-03-11 21:53

Citat
Det er jo nok spørgeren sigfrid, der kan sige hvilken hund Angele? han tænker på

Ja, netop.... jeg kan ikke lige umiddelbart huske en kanduhund med det navn

Men Balder spilloppen kan jeg da huske

Underligt at det har drillet dig idag, jeg har ikke haft problemer med kandu (idag)

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 29-03-11 05:07

Til svendegiveren og nordsted1 .
Balder er en næsten voksen rottweiler angele ved jeg ikke rigtigt racen på.
Sidst de var på kandu var 11/1-11.
Men jeg sætter det lidt i bero og ser om jeg hører noget,ellers tak for hendvendelsen.
Venligst sigfrid.

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 30-03-11 05:04

Da jeg ikke høre noget fra Balder og Angele,kan jeg måske få en vittighed eller andet sjov inslag for at udløse point.
Venligst Sigfrid.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 30-03-11 08:45

Nææ en vittighed om hunde kan jeg ikke..........men du kan få en lille video af min dræberhund Nikki, der myrder en struds

Godkendelse af svar
Fra : sigfrid

Dato : 30-03-11 18:06

Tak for svaret Nordsted1.
Det var dog noget med en hund.
Venligst Sigfrid.