/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
hjælp
Fra : mette1302
Vist : 368 gange
20 point
Dato : 10-03-11 14:09

nogen der ved hvad fejlkode f9 er på en baunknekt opvaskemaskine 4872

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-03-11 14:52
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-03-11 15:05

http://www.kandu.dk/spg84256.aspx

her er der et spørgsmål om en anden fejlkode og hvis du ruller ned er der en henvisning til hvidevaredele, som sender fejlkoderne helt gratis

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-03-11 15:25

Velkommen til kandu.dk Mette

for en anden gangs skyld, så er "hjælp" måske nok den dårligste overskrift du kan vælge til et nyt spørgsmål - det siger jo ikke ret meget om hvad du søger.
næsten alle spørgere her søger hjælp til et eller andet ......

skriv altid noget om hvad det drejer sig om, f.eks. opvaskemaskine eller fejl 9 eller andet som henfører til emnet.

ellers god fornøjelse - du har nok fået svar, hvis du kikker i de link smuller54 har givet dig .....
hilsen
Bennymanden