/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilket Headset?
Fra : Steffansteffan
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 13-05-03 15:35

davs

Jeg er på udkig efter et headset til at game med? Jeg har et headset men det gør så ondt efter en 1 time i øren at man ikke kan havde det på mere, og det er mega provo til lan :P.
Så jeg vil gerne købe et nyt men hvilket?
De må ikke koste mere end 200 kr. og de skal være så små som mulig.

Har i nolge gode forslag.

/Steffan

Kommentar
Fra : xor

Dato : 13-05-03 17:56

Du kunne prøve et : Labtec Axis 521, Convertible headset til 199,00
eller Labtec Axis 302, Stereo Headset til 195,00.
Selvfølgelig kan du få nogle som er bedre men ikke ummidelbart til den angivet pris.
Håber du finder hvad du skal bruge.

/Xor .->