/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad gør I, hvis folk tror I er en anden
Fra : WSiP
Vist : 1094 gange
10 point
Dato : 02-01-11 09:51

Ja,, undskyld jeg spørger, men hvad gør man, hvis folk her, på dette forum forveksler brugere med andre brugere?

I dette spørgsmål
http://www.kandu.dk/spg152576.aspx
bliver jeg forvekslet med en anden person, og er udelukket fra spørgsmålet, og kan, som følge heraf, ikke gøre opmærksom på, at det må bero på en misforståelse.

Blev anbefalet dette forum af kiosk manden, som sagde det var et godt sted,
men det er det, åbenbart ikke, eller hvad er meningen, med sådan en velkomst?

WSiP
Medlem siden 31.12.2010
Medlemsnummer 280515

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-11 09:53

Jo jo

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-01-11 10:07

- det gør vi ikke Jørn...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-01-11 10:07

Den er go med dig JR, du er IKKE forvekslet med andre

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 20 point
Dato : 02-01-11 10:09

det kan jo være svært at vide, hvem der gemmer sig bag et brugernavn. og hvis man skriver et indlæg der i sprogbrug minder meget om en andens måde at skrive på, er der somme tider nogen der er hurtige på aftrækkeren.
hvis det er dig magtpåliggende at skrive en kommentar til et bestemt indlæg, kan du oprette en profil mere. det er der desværre mange der gør brug af på en lidt træls måde, men det er nok den mulighed der er for dig.

Godkendelse af svar
Fra : WSiP

Dato : 02-01-11 10:14

Tak for svaret trimare46.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-01-11 10:51

Hvis Du vil undgå mudderkastning så hold Dig væk fra sol.dk , selv pæne spørgsmål bliver svinet til af folk der ikke har andet at lave.

Kommentar
Fra : WSiP

Dato : 02-01-11 10:53

Nu er det jo ikke mig, nogle af disse profiler, som der sladres om og bagtales i spørgsmålet, som oprindelig var om uret på kandu.dk, men selv om det så evt. var, hvorfor skal man dog tage personspørgsmål op igen, igen og igen?

Har "visse" folk her ikke bedre og vigtigere ting at gå op i?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-01-11 11:02

Citat
Har "visse" folk her ikke bedre og vigtigere ting at gå op i?

NEJ

Kommentar
Fra : WSiP

Dato : 02-01-11 12:12

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-01-11 14:03

Der er en person her på Kandu som af Kandu er blacklistet 65 gange for utilstedig opførelse. Han kommer på igen og igen og har spammet Kandu i sådan en grad at vi simpelthen er blevet trætte af ham. Derfor!!!!!!!!

Og ja vi er mistroiske.

Kommentar
Fra : WSiP

Dato : 02-01-11 14:20

Nåh,, men det forklarer jo sagen, så forstår jeg da bedre.

Heldigvis er det ikke en person, som jeg kender noget til.

Sådan en slem,,fyr.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-01-11 14:37

Citat
Den er go med dig JR, du er IKKE forvekslet med andre

Næh, der er nok ikke meget at tage fejjl af der Klaudi - desværre...

Kommentar
Fra : WSiP

Dato : 02-01-11 14:43

Nu kender jeg ikke den omtalte Klaudi,
men er vedkommende et orakel,,der aldrig kan tage fejl?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-01-11 15:15

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-01-11 16:40

Citat
men er vedkommende et orakel,der aldrig kan tage fejl?

Jeg kender heller ikke Klaudi, som jeg heller ikke kender dig Jørn.

Men man behøver jo ikke at være et orakel for at genkende dine kragetær her i Kandu.

Du kunne jo spørge Kandu om du ikke kunne få din helt egen gruppe som du kunne boltre dig i - så kunne de der havde lyst opsøge denne gruppe og andre sagesløse personer kunne blive fri for at blive belemret med dine tåbeligheder!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-01-11 17:15

Jørn skulle begrænses så han kun har adgang til Jagt trådene.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-01-11 17:21

Ja granner01 , der går den vilde jagt angiveligt i forvejen,
så det må da være det helt rette forum for sådan en som ham med gevir

Kommentar
Fra : WSiP

Dato : 02-01-11 17:49

Nu kender jeg heller ikke den omtalte Jørn,, men det tyder på,
at der foregår en vist jagt på personen i forvejen,
så mon fyren har lyst til yderligere jagt i en speciel tråd om dette emne: Jagt?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-01-11 18:58

Stop så Jørn.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-01-11 08:36

Så er han åbenbart blevet stoppet igen...

Men hvordan mon han kan blive ved med at poppe op igen og igen fatter jeg simpelthen ikke

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-01-11 15:54

Det koster et simkort hver gang, men jeg tror han er begyndt at bruge en PC på biblioteket.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-01-11 00:28

men der kræves trods alt et mobilnummer for at kunne få anden del af koden...

Ufatteligt at han gider bruge så meget energi på det

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-01-11 15:45

Jeg fatter det heller ikke selv. Og jeg er så træt af den mistro han afstedkommer.