/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
trådløs netkort
Fra : mlvj
Vist : 981 gange
100 point
Dato : 26-12-10 17:53

hey jeg har tdc med trådløs router og skal have en stationær pc på har i nogen anbefalinger til et trådløst netkort ?

Mikael

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-12-10 18:21

Der er måske noget du kan bruge her:
http://www.kandu.dk/Spg152193.aspx

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-12-10 20:11

Hvorfor bruge wifi til en stationær, brug dog kabel.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-12-10 23:12

Hvis du overhovedet kan komme til det , så brug et kabel, frem for trådløst.
der er så mange trådløse tjenester på det samme frekvensbånd, så det især i bymæssige områder forstyrres meget af støj. til dider oplever folk at forbindelsen svigtr, når naboen tænder microovnen, eller han dørklokke ringer.

Accepteret svar
Fra : Moggi

Modtaget 100 point
Dato : 26-12-10 23:22

Jeg ville tage denne:
http://www.midtdata.dk/produkt/1000168324/produktvisning.html

Et plus med den eksterne antenne forbundet med ledning (Så den kan flyttes for at opnå den bedst mulige signalstyrke).

Mvh.

Godkendelse af svar
Fra : mlvj

Dato : 03-01-11 09:17

Tak for svaret Moggi.
Jeg hopper på det kort det tror jeg nok skal komme til at virke.
Ja jeg mener nu som nogle skriver at det er bedst med kabel.
Jeg har dog ik mulighed for at køre med kabel desværre da det krævere en større kabel trækning.
Jeg har et par bærbare der også kører trådløstog har ikke umidelbart haft problemer når naboen laver popkorn eller andet.

Godt nytår.