/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Vejene er glatte....
Fra : yearhouse
Vist : 767 gange
100 point
Dato : 27-11-10 16:56

....Trodssalt.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 27-11-10 16:59

Verdensalt .

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-11-10 17:04

Og trafikken går glidende.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-11-10 17:09

Og Falck skrider til handling

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-11-10 17:13

Ikke så glatte som dengang én skulle bære sin brors urne hjem fra Flensborg.

Der var så glat at han måtte strø lidt af broderns aske ud på vejen for at kunne stå fast,
da han kom til Sønderborg var der ikke mere tilbage af broderen...

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 27-11-10 17:14

Hej yearhouse. Det er ski godt, at du huskede det første r i skrider. Ellers ville der sgu blive endnu mere glat

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-11-10 17:17

Og så var der fynboen der spurgte om vej:

"hvilken vej skal jeg"

det afhænger jo af hvor du skal hen?

"hjem"

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-11-10 18:27

En blondine og hendes mand sad og hørte lokalradio.
Speakeren sagde; - Vi forventer mellem 20 og 30 cm. sne i nat, så alle bedes
parkere deres biler på den side af vejen med ulige husnumre, så sneploven kan komme til.
Blondinen går ud og flytter bilen.
En uge senere sker det igen: - Der forventes 25 cm. sne i nat, så alle bedes
parkere deres biler på den side af vejen med de lige husnumre, så sneploven kan komme til.
Blondinen går ud og flytter bilen.
3 dage senere, er den gal igen: - Der forventes en voldsom snestorm med op
til 40 cm. sne, så alle bedes....
Strømmen gik, og blondinen vidste nu ikke hvad hun skulle gøre.
- Ved du hvad? sagde hendes mand. - denne gang synes jeg, at du bare skal
lade bilen stå i garagen.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-11-10 18:41
Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-11-10 18:49

MAJOR: Ja, dét med trykfejl er sq grineren. Hva´ med dénne trykfejl:

*Pakistan oversked igår grænsen....*

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 27-11-10 19:03
Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 100 point
Dato : 27-11-10 19:08

Snevejr er som sex ...
Man ved ikke hvor mange cm man får og hvor længe det varer....

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 27-11-10 19:37

Ja, det er sjovt at glemme det r

Lars Løkke overskider altid gærdet, hvor det er lavest

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 27-11-10 19:37

og sex er noget mærkeligt noget. somme tider varer det 2 minutter og andre gange går det helt vildt hurtigt

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 27-11-10 19:43

Men for lige at vende tilbage til starten om salt:

basalt = en mørkegrå el. sort vulkansk bjergart (eller en der synger både lavt og højt?)

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 27-11-10 20:17

Lille Per kom for sent i skole og forsøger at forklare læreren hvorfor: Det var så glat, at hver gang jeg tog et skridt frem, røg jeg to tilbage.
Læreren: Men hvordan kom du så overhovedet herhen?
Lille Per: Jeg vendte mig om og gik baglæns!

To isbjørne traver gennem Sahara, så siger den ene:
Hold da helt op hvor er her glat.
Ja, siger den anden, - ellers havde de vel ikke gruset så meget !!!I

Åge og Hans er brødre og har boet sammen i mange år i Århus.
De er bl.a. beskæftiget med at dele aviser ud hver dag i byen.
En dag da der var bidende koldt og snestorm foreslår Åge, at de ikke skal dele aviser ud. Hans nikker samtykkende.
Lidt efter er Hans ved at tage overtøj på og på vej ud af døren, Åge spørger ham, hvor han skal hen.
Jeg tager ud på vores rute og fortæller,at vi ikke kommer i dag p.g.a. vejret.

En lille julehistorie om livets sandheder....
Der var engang en perfekt mand og en perfekt kvinde, som mødtes, flirtede
og giftede sig.
Deres ægteskab var naturligvis perfekt.

Lillejuleaften kørte det perfekte par i deres perfekte bil ad en øde vej.
Det var frygteligt vejr, og vejen var meget glat.

De så at der var sket en ulykke og standsede naturligvis deres perfekte bil, for at hjælpe.
Det var julemanden der var væltet med sin kane fyldt med gaver.

Det perfekte par ønskede ikke at tusinder af børn skulle undvære deres julegaver, så de tog julemanden med alle hans pakker ind i deres perfekte
bil, så gaverne kunne blive delt ud til de ventende børn.

Men det var jo et forfærdeligt vejr, og pludseligt kørte også det perfekte par galt i deres ellers perfekte bil.

Kun én af de tre i bilen overlevede. Hvem?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-11-10 20:52

????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-11-10 21:04

JULEMANDEN

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 27-11-10 21:12

Julemanden.

Jeg har lige set ham i Føtex.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-11-10 21:17

Den ene, der overlevede, var kvinden. Der findes hverken julemænd eller perfekte mænd

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-11-10 23:09

ÅÅrrrr Pifo du har da ret, undskyld.

Men jeg så altså julemanden i dag. Eller var det bare en gammel nisse?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-11-10 00:47

Den perfekte kvinde overlevede.

Det siger jo sig selv, for hun var den eneste person i denne historie, der
eksisterede i virkeligheden.

Alle ved jo, at julemanden og den perfekte mand ikke eksisterer.
Og nu må kvinderne ikke læse videre. Vittigheden er slut!
Mændene må gerne læse videre...
(Fortsæt lidt endnu...og kun mændene, sagde jeg!)
Altså: Hvis julemanden ikke eksisterer, og den perfekte mand heller ikke,
så må kvinden jo have kørt bilen. Det forklarer ulykken.
Og hvis du er kvinde, og du er ved at læse dette, så illustrerer det en
anden af livets sandheder:
Kvinder hører aldrig efter, hvad man siger!

Kommentar
Fra : HansELund

Dato : 28-11-10 05:14

Mødommen er som en rude
Et stød, så er den ude
Selvom du leder både dag og nat
finder du kun rammen, hvori den har sat...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-11-10 07:56

Lidt anden version :

Med penge alene du vandt min kvinde
Hendes mødom vil du dog aldrig finde
Den skænkede hun mig en sommernat
Du får kun rammen, hvori den var sat

Gambrinus

Kommentar
Fra : alka

Dato : 28-11-10 07:59

En mødom - den er som en rude....
ét tryk - så er den ude...

Næ, der tar' du fejl min ven - en rude kan sættes i igen!

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 28-11-10 10:54

Tak for svaret pifo. Dén kom på min Facebook

Kommentar
Fra : pifo