/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Passer bundkort/netkort
Fra : Nooben
Vist : 869 gange
100 point
Dato : 25-11-10 11:43

Da jeg ikke er den stærkeste IT mand (læs: kan kun lige finde ud af tænd/sluk funktionen på min maskine) fik jeg en kammerat til at hjælpe med at sammensætte en maskine. desværre tror jeg vi glemte at få sat trådløs netkort i.
Dette skal jeg sevlfølgelig have, nu har jeg så købt et netkort, men vil lige checke med de kloge hoveder på Kandu om de 2 dele nu passer sammen, inden jeg begynder at mase det kort på plads :)
Det er følgende bundkort:
http://www.fcomputer.dk/Mainboard/ASUS_M4A77TD_PRO_DDR3_S-AM3

og mit ny købt netkort:
http://www.pricerunner.dk/pi/117-2555725/Netvaerkskort/ASUS-54Mbps-802.11b-g-Wireless-PCI-Adapter-(PCI-G31)-Produkt-Info

på forhånd tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 25-11-10 12:44

Intet problem, bundkortet har 3 ekstra PCI porte til netop det brug.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-11-10 12:47

Bare gå i gang, jeg siger som Luffe, ingen problemer i det.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-11-10 13:55

Iøvrigt skal Du ikke mase kortet fast, det skal have et jævnt tryk lige ned.
I Dit kabinet sidder der en skrue i kanten ud for porten kortet skal sidde i, den afmonteres og skrues igennem det hak der i kanten af netkortet.

Ellers giver det sig selv, pil strømstikket ud af maskinen mens Du arbejder på den.

Der følger sikkert en CD med kortet, derfra skal Du kun installere driveren, der er gerne prøveversioner af andre programmer med som Du kan lege med senere.

Godkendelse af svar
Fra : Nooben

Dato : 25-11-10 16:21

Tak for svaret LuffeA.