/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Bios AMI fejl 7008
Fra : flemming_h
Vist : 585 gange
300 point
Dato : 28-05-10 16:33

Hej

Når jeg tænder, Scroller en side med opstartoplysninger og slutter med bios
fejl 7008
Den jeg kun komme ud ved F1, hvorpå den åbner i bios, som jeg kan kvittere mig ud af, derefter kører den fint
Det er HP pavilion med XP
Jeg har forsøgt installere en digital video converter North Q

hvad er fejl 7008, og hvordan slipper jeg af med den ?
findes der en fejllist over bios ?

er der oplysninger nok ?

Venlig hilsen Flemming

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-05-10 17:41

- ved ikke om dette kan hjælpe, prøv:

http://www.winhelp.dk/95a10.htm

God weekend

Kommentar
Fra : flemming_h

Dato : 28-05-10 18:06

Hej Stouenberg

Tak for svaret, men den har jeg fundet og jeg kan ikke finde7008

tak i lige måde

Flemming

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 300 point
Dato : 28-05-10 21:39
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 28-05-10 23:32

Citat
hvorpå den åbner i bios, som jeg kan kvittere mig ud af, derefter kører den fint

Har sat kryds ved GEM indstillingerne eller bare sagt JA i bios.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-05-10 22:44

Når du starter op kommer der så et vindue hvor du skal indstille ur og dato? Gør der det så skal batteriet på bundkortet skiftes.

Kommentar
Fra : flemming_h

Dato : 02-06-10 11:03

hej
Tak til alle

til Granner, hvis mit engelsk havde været bedre, var dit link sikkert godt nok
men jeg er sluppet af med problemet , i bios var usb sat til manuelt, det ændrede jeg til automatisk, så kørte den men jeg ved ikke hvorfor!

men tak for hjælpen

Flemming

Godkendelse af svar
Fra : flemming_h

Dato : 02-06-10 11:05

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-06-10 11:07

Selv tak og jeg er glad for at det kørte. En anden gang kan jeg hjælpe dig med det engelske.