/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kan ikke åbne Google
Fra : Shamrock
Vist : 792 gange
100 point
Dato : 28-05-10 11:06

Hej gode hjælpere.
Jeg kan ikke åbne Google, men jeg kan åbne andre sites !!
Havde samme problem for et par år siden og fik klaret problemet med at slette nogle referencer til Google et eller andet sted. Jeg kan desværre ikke huske hvor, så her er det at i kommer ind i billedet.
De bedste hilsner fra Shamrock

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 28-05-10 13:54

Har du prøvet at se i Funktioner>Indstillinger, fanen Sikkerhed, Usikre websteder
det kunnne jo være at google var havnet der!

Eller det kan være din HOSTS fil der laver numre,
du kan finde HOSTS filen her
C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC
Åbn den med Notepad og se om google er havnet her!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-05-10 13:55
Kommentar
Fra : Shamrock

Dato : 28-05-10 16:48

Hej Klaudi.
Lige i øjet igen - det var også dig som havde svaret mig sidste gang, tak for det !!
Denne gang vil jeg gerne gøre det godt igen og give dig de stjerner som der skal til, men jeg er sgu ikke helt stiv til det her. Jeg accepterer dit svar når du lige hjælper med med det ?
Til andre: jeg har accepteret Klaudi´s svar, da det var både brugbart og hurtigt.
Venligst Shamrock

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-05-10 16:59

Du klikker på Accepter og vælger antal stjerne som du syntes( mere end 1 please )

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 28-05-10 17:03

Klaudi skal ALTID ha 5 stjerner .

Og god weekend

Godkendelse af svar
Fra : Shamrock

Dato : 28-05-10 17:03

Sådan - og tak for indsatsen igen.
Shamrock.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 28-05-10 17:17

SÅDAN

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-05-10 17:25

Velbekommen og takker + go' weekend