/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Kør Xp fra en usb/flash drev
Fra : HanSSoN
Vist : 722 gange
50 point
Dato : 16-05-10 22:02

Er det muligt at Starte en computer op fra en USB drev med windows styresystem.
Jeg har en bærbar uden HDD. og vil prøve at starte den op enten med min eksterne usb drive, eller et flash drev. kan det overhovedet lade sig gøre???

Hilsen Jesper Hansson.

Accepteret svar
Fra : hjkofoed

Modtaget 60 point
Dato : 16-05-10 22:08

Hvordan starter man en Harley Davidson med et usbstik?

Undskyld, ku' ik' nære mig

Godkendelse af svar
Fra : HanSSoN

Dato : 16-05-10 22:17

ved ikke lige hvorfor den endte her??? hehe men den var nu sjov. vil du have nogle gratis point

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-10 22:19

Man skal høre meget før ørerne falder af, hvorfor sætter du ikke en harddisk i maskinen?
men jo det kan lade sig gøre, selv om en Linux som kører live er noget nemmere at have med at gøre

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 16-05-10 22:36

Hmm viste ikke i motorcykler heads var computer nørder hehe nå men sorry pointene er givet ud. men tak for de hurtige svar.

Har en ny tråd.

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=147506

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 16-05-10 23:41

Tak tak
ja det var gratis point