/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
lån
Fra : huelya87
Vist : 744 gange
50 point
Dato : 14-04-10 15:39

kan en pensionist låne penge af banken til bil

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-04-10 15:44

Det kan en pensionist vel nok, hvis banken vurderer, at der er tilstrækkelig med midler (rådighedsbeløb) til at lånet kan betales tilbage. Ellers ikke, og det gælder for alle.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-04-10 15:45

Bankens vurdering i de enkelte sager tæller mere end 68 svar herinde.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 14-04-10 15:55

Jeg går ud fra, at du mener en pensionist, der kun har sin grundpension som eneste indtægt ?

- hvis det forholder sig således, så vil jeg tro at pensionisten kan få et lån, hvis der er en til to kautionister og hvis man har været en tro, stabil kunde gennem en årrække. Men det bliver nok ikke en Mercedes, højst en brugt mindre bil.....

Men der er stor forskel fra bank til bank og det er svært i disse tider !

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 14-04-10 16:03

var du ikke på dagpenge forleden dag ?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 14-04-10 16:16
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-04-10 16:21

Citat
Hej jeg har et spørgsmål, vedr timeløn som uddannet tandklinikassistent? Jeg ved det simpelthen ikke.. Har været til en jobsamtale,

Her har du været til jobsamtale so elev på en tandlægeklinik

Citat
Hej er der nogen der ved, nu når man har afsluttet sosu uddannelsen.

Her er det sosu ass
Citat
Hej, jeg vil gerne søge ind på HF på vuc men jeg har 9 klasses eksamensbevis,

Citat
Hej, jeg har taget hg 1 for 4 år siden, er det muligt og begynde igen, og starte hg2?

Citat
Jeg er lige den pædagogmedhjælper i søger!

Du må meget undskylde ...men det hele virker meget forvirret

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 14-04-10 16:28

Skriv til en hjernevrider.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 14-04-10 16:32

huelya87, nu er jeg totalt forvirret !

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 25 point
Dato : 14-04-10 17:31

Jeg er ik' forvirret, vedkommende er fra '87 og invalidepensionist...

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 14-04-10 18:12

stupid everybody

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 14-04-10 18:28

ilm

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-04-10 18:34

Citat
stupid everybody

NIKS DU...nærmere omvendt.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 14-04-10 18:44

Citat
stupid everybody

Tak for kaffe siger jeg bare....

Brorteil og piaskov har vidst fundet en gammel grim profil i dig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-04-10 18:55

Citat
Brorteil og piaskov har vidst fundet en gammel grim profil i dig.

Ja jeg har det på fornemmelsen.