/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
kan ikke komme ind på forskellige sider
Fra : magnus46
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 07-03-10 19:32

Jeg er løbet ind i 2 problemer - muligvis uafhængig af hinanden.
1. problem kom for en uges tid siden. Jeg kan ikke åbne outlook - der kommer følgende besked:
"Outlook kan ikke startes - outlook vinduet kan ikke åbnes."
Kan nogen fortælle mig, hvad der er galt og evt. hvad jeg kan gøre?

2. for et par dage siden skulle jeg så prøve at uploade nogle billeder til QXL, men det var/er ikke
muligt.

Herud over er jeg løbet ind i et par sider, som jeg ikke har kunnet åbne.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 07-03-10 19:59

Prøv adresserne på denne side.

http://downforeveryoneorjustme.com/

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-10 20:11

Ja. . Så lærte jeg et nyt ord.
Har i forresten set den gamle film "Lolita" ?
Det er faktisk en rigtig god og sober film.

http://da.wikipedia.org/wiki/Lolicon

Citat
Lolicon (????, rorikon), er et japansk portmanteau af ordene "Lolita complex".[1][2] I Japan beskriver begrebet en tiltrækning af unge pige,[3] eller et individ med sådanne tiltrækning.[4][5] Udenfor Japan er begrebet mindre udbredt, og bruges oftest som reference til en genre af manga og anime, hvori barnagtige kvindelige figurer er afbildet på en erotisk måde. Udtrykket er en reference til Vladimir Nabokovs bog Lolita, hvori en mideladrene mand bliver seksuelt besat af en 12-årig pige.[6] Den tilsvarende betegnelse for tiltrækningen af (eller tegningen indeholdene) unge drenge, er shotacon.

Nogle kritikere hævder at lolicon genren bidrager til det virkelige seksuelle misbrug af børn,[7][8] mens andre hævder at der ikke er beviser for dette,[8][9] eller at der er beviser for det modsatte.[10] Selvom flere lande har forsøgt at kriminalisere lolicons seksuelle former som børneporno, er det kun Canada[Kilde mangler], Australien[11], New Zealand[Kilde mangler], Sverige[12], Philippinerne[13] og Irland[Kilde mangler] der er blandt de få der faktisk har fået gjort dette.

Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-03-10 20:15

UPS !
Forkert svar i det rette spørgsmål.
Eller det rigtige svar i det forkerte spørgsmål.
Gambrinus