/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Ejer af lejlighed?
Fra : serpyc
Vist : 1193 gange
500 point
Dato : 16-02-10 13:39

er der nogen der ved, hvor man kan finde adresse og navn, på ejeren af en bygning med en tom lejlighed?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-02-10 13:44

- i Danmark?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-02-10 13:44

Der er flere muligheder, prøv engang at læse denne tråd

http://www.kandu.dk/Spg143971.aspx

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-02-10 14:09

Når vi søger er det oftest via OIS.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-10 14:27

Meget smart med OIS.dk men du har glemt et link

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-10 14:41

http://www.boligejer.dk/

Her kan du finde alle ejere, men ikke HVOR de bor

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-02-10 14:43

Linket til ois... er nævnt i mit link

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-02-10 14:56

www.ois.dk så indtaster du, og kan via det trække BBR meddelelsen. Om det duer på udlejningsejendomme ved jeg ikke. Det bruger vi ikke.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-02-10 14:57

Og er det et firma der står som ejer kan du gå videre til www.cvr.dk og www.krak.dk og af den vej finde eventuelle kontaktpersoner.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-02-10 15:02

Har lige eksperimenteret. Noget kan i hverttilfalde lade sig gøre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-10 15:27

Citat
Og er det et firma der står som ejer kan du gå videre til www.cvr.dk

cvr.dk er ikke noget værd hvis det er "rytteriforetagener"

De er konstant ca. ½-1 år bagud i opdatering

Kommentar
Fra : serpyc

Dato : 16-02-10 15:44

Har prøvet ois.dk og fandt navnet på ejeren, men ikke adresse eller telefon nummer. Prøvede også at komme ind på tinglysnings hjemmesiden men den "timede out" prøver at ringe til dem i morgen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-02-10 15:49

Go' ide

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-02-10 16:19

Citat
Har prøvet ois.dk og fandt navnet på ejeren,

Så prøv at skrive navnet på kraks side.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-02-10 16:26

Når jeg kikker i vores vejviser, så står ejerens navn ovenover lejernes navne, har du prøvet at kikke i jeres vejviser - hvis ejerens så ikke har et helt almindeligt navn, så burde han være til at finde

Eller ring til en anden i opgangen, og spørg om de vil hjælpe dig

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 16-02-10 21:07

henvend dig til ejendomsbeskatningen på det lokale skattekontor, de vil normalt oplyse dig hvem der er registreret som ejer af ejendommen/lejligheden.

mvh
Per