/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Piet_P_Hein - Hvad er hans problem??
Fra : tararam
Vist : 660 gange
73 point
Dato : 17-01-10 16:08

Hvorfor skal der engang imellem dukke fjolser op som Piet_P_Hein.

Se hans 5-6 tips d. 17-1-2010 Han er jo tydeligvis syg i hovedet.

Hvad kan han fejle ???. Lad os få nogle eksperter på bordet. ha

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-10 16:11

Hold nu op-og lad Disken/Piet P Hein/Spamm-free (hov det var da en tre i ener) være i fred

Smut af hans tråde, hvis det bliver for meget

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-01-10 16:16

Han skal ties ihjel, intet andet hjælper.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-10 16:18

Citat
Hold nu op-og lad Disken/Piet P Hein/Spamm-free (hov det var da en tre i ener) være i fred

Hvorfor skulle vi det - han er værre en den tidligere dobbelt-profil!
Han havde dog oftest noget fornuftige indlæg, og ham havde Kandu-teamet så travlt med at Blackliste.

Men Disken/Piet_P_Hein/Spamm-free får lov til at overleve, selvom han er en pestilens for sine omgivelser!

Er han medejer af Kandu?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 83 point
Dato : 17-01-10 16:21

Hvis i kikker på nogle af hans besvarelser,så kan i se, at han i "sine gode perioder" giver nogle ganske udemærkede råd, og er meget villig til at hjælpe

Hvorfor kan vi ikke bare lade ham være, i hans dårlige perioder, det kan da ikke være så svært

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 17-01-10 16:45

Ja han er meget syg i hoved, men her på KANDU er der plads til alle uanset hvor meget lort de laver.
Teamet bag siden gør ikke noget ved det. Det skal vi bare lære at leve med.

hawaii7

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-10 16:48

Hawaii7

Citat
Teamet bag siden gør ikke noget ved det. Det skal vi bare lære at leve med

Det skal du nok være glad for, ellers var du også røget ud... det er ikke så længe siden, hvor du spammede med smiley, vil jeg lige minde dig om, hvis du selv skulle have glemt det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-10 16:51

Her er Piet P Heins problem

http://www.kandu.dk/Spg73378.aspx

Og ja der burde være plads til alle på kandu, men ikke spammeren, der udelukkende ville ødelægge kandu, det vil smxx/disken/spam-free/Piet p Hein trods alt ikke

Tag dog og vær' lidt menneskelige - please

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-10 17:09

Hvor mange profiler gemmer han på?
Og gør det ham virkeligt bedre en dobbelt profilen, han kom trods alt med seriøse indlæg, om modernisering af Kandu - og når han så blev nedgjort og blacklistet fra teamet - gik han over i sin destruktive fase!
Og hvor ved du fra, at dobbelt profilen ikke også havde et problem - burde han så ikke også være fredet?

Nordstedt1, du mener det helt sikkert godt - men jeg køber den ikke!

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 17-01-10 17:11

Hvis det er et menneske i nød, så beklager jeg at have spurgt om han er i familie med Piet Hein, som jeg værdsætter højt. Kom jo desværre til at give points til Nordsted1 og ikke til Piet_P_Hein, som de jo var tiltænkt til.

Undskyld til dig Piet_P_Hein.

Det var altså ikke for at være uvenlig. Faktisk vil jeg hjertens gerne give dig nogle points, hvis du ellers kan bruge dem til noget, nu hvor der ikke mere er præmier i farvandet.

zorto

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-10 17:14

Jeg kan se igennem fingre med Disken (som er det profilnavn vi bedst kender ham under), og han så afgjort også gode perioder-- har du prøvet at tage dig tid til at se hvad han skriver??

Spammeren...gjorde meget ud af at fortælle, at han var helt normal.. kone/børn/venner

Hvilke tiltag gjorde han for at forbedre Kandu... han hylede mest op om, at vinderene af månedens præmie ikke blev udbetalt... men var det egentlig det brugerne ønskede?? (og han havde så vidt vi ved aldrig selv vundet)

Brugerne ville gerne have præmierne blev udbetalt, og det er vel rimeligt nok, når man havde vundet

IBM760... du behøver heller ikke købe den, men når vi nu bliver spurgt om hvad der er galt med Piet P Hein, så er der altså en diagnose (og et venligt menneske bag)

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-10 17:26

Citat
Hvilke tiltag gjorde han for at forbedre Kandu... han hylede mest op om, at vinderene af månedens præmie ikke blev udbetalt... men var det egentlig det brugerne ønskede?? (og han havde så vidt vi ved aldrig selv vundet)

Han og mange andre, kom med det fornuftige forslag, at folk kunne melde sig ud - jeg har godt hørt alle argumenterne for, at det ikke kunne lade sig gøre - men det er jo næsten det, at Kandu teamet gør når de blacklister en profil.

Spørgsmål/svar kan ikke slettes, men selve profilens oplysninger kunne slettes og profilnavn omdøbes til f.eks. "Udmeldt0001". Så er det jo kun op til den enkelte bruger, hvad de skriver i indlægene (navn, E-mail o.s.v.).

Og tilbage til Disken, det er muligt at han har haft gode perioder - men det må snart have lang tid siden - de fleste af hans indlæg virker som om, at han konstant er på stoffer/spiritus. Og så tyder det på, at han ikke kan tåle konstruktiv kritik. - Det venlige menneske du snakker om, har jeg ikke set ret meget til!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-10 17:34

Her er et enkelt eksempel på hjælpsomheden

http://www.kandu.dk/Spg143994.aspx

IBM760.. din forklaring vedr. udmeldelse køber jeg så til gengæld

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-01-10 17:38

Hvad så med hans dumme Tips, og hans mange andre kommentarer, hvor han skriver totalt uforståeligt. Jeg er helt sikker på, at der er flere dumme/tumpede indlæg fra hans side.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-01-10 17:44

Citat
Det venlige menneske du snakker om, har jeg ikke set ret meget til!

Det er nu meget nemt at springe over de enkelte tåbeligheder der kommer fra omtalte person, så jeg er ganske enig: Lad manden have sine tåbeligheder/psykiske ustabiliteter for sig selv!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-01-10 19:02

hawaii7!

Citat
Ja han er meget syg i hoved, men her på KANDU er der plads til alle uanset hvor meget lort de laver.

Var der for få bananer til morgenfodringen,idag???

Mosebaek.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-10 21:23

Skæve eksistenser ska' vær' velkomne på kandu.dk ..også: http://www.steenmartinsen.dk/

...ellers ku' 99% af os alle godt pakke sydfrugterne med det vuns og skyndsomt se at daffe af.

Meget få vil i den forbindelse bli' savnet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 18-01-10 06:37

Ja, hvad ville alle de "normale" dog gøre hvis de ikke havde de få "unormale" at hentyde til og rakke ned på?

zorto

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 14-03-10 06:53

Tak for svaret Nordsted1.