/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tyske satelitkanaler....
Fra : axelbjarne
Vist : 1134 gange
100 point
Dato : 02-01-10 08:30

Mine tyske satelitkanaler forsvandt pludselig....så når jeg prøver at dreje parabolantennen for at finde den satelit jeg brugte får jeg nu Hotbird...det er italienske, franske og enkelte tyske kanaler der dukker op nu, og jeg vil gerne finde de "gamle" kanaler - ARD, ZDF etc. jeg savner....og....

mvh.
axelbjarne

PS.: Bruger SMART reciever....

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 110 point
Dato : 02-01-10 09:20

Horbird ligger på 13øst, astra på 19 øst, det er der de fleste tyske kanaler er på. 19øst er næsten stik syd, når du ser på dit hus.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 02-01-10 09:23

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-01-10 09:24

Selv tak og godt nytår

Kommentar
Fra : kj

Dato : 02-01-10 10:43

Brug en sat finder, fås hos Harald Nyborg til en par hundrede kroner, så får du sat din parabol rigtig.

Kommentar
Fra : peet49