/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kedeligt eller bare seriøst?????????????
Fra : malmin
Vist : 885 gange
10 point
Dato : 14-12-09 00:04

Jeg synes her er blevet så stille på Kandu

Er folk bare godt igang med juleforberedelserne, eller er her blevet lidt kedeligt, efter de nye regler, så folk ikke tør andet end at være seriøse?

Selvom jeg blev irriteret på dobbelt profilerne, må jeg indrømme at jeg har moret mig mange gange, over tråde, jeg ikke selv debatterede i.

Jeg håber at humoren kommer tilbage

malmin

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-09 00:19

Det er sikkert juletravlheden kombineret med at mange har holdt Kandu pause mens spammeren har huseret, jeg håber at det går over med tiden og at ALLE Kandu brugere lærer at ignorere idioten, jeg er en af dem som ikke morer mig over at Kandu har været legeplads for 1 person som ikke kan opføre sig voksen

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 14-12-09 01:08

Er det virkelig kun EN person der har haft alle de mangeprofiler?

Jeg er blevet kædet sammen med to af dem, og jeg har ABSOLUT kun EN profil, jeg synes det er rigeligt at holde styr på en profil. Man kan hurtigt blive hængt op på noget, som man har kommenteret i et indlæg, og noget man så har kommenteret i et andet indlæg - hvis de ting man skriver bliver taget ud af sammenhængen, lyder det som om at man modsiger sig selv.

Det jeg ikke synes er/var morsomt, er når brugerne bliver grove og sviner hinanden til og bliver personfikseret, så det grænser til mobberi. Ellers synes jeg det er sjovt med drilleri, og ironi i al venskabelighed, og det har jeg moret mig over, ikke over at et indlæg bliver spammet til, så det er ulæseligt.

Men hvis det kun er EN person-mangeprofil, så er problemet vel hurtigt løst.

Hilsen malmin

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 10 point
Dato : 14-12-09 01:20

Bare rolig, malmin - vi vender frygteligt tilbage

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-09 01:20

Kandu prøver at løse problemet ved at nye brugere skal bruge et mobilnummer til halvdelen af login koden, mange profilen har åbenbar allerede fået flere profiler siden, men det hører vel op når bekendte ikke har flere numre at låne idioten, jeg skriver ikke noget om at låne numre fra familie og venner, en så utålelig person har sikkert hverken familie eller venner, at drille Kandu er hele denne persons liv

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 14-12-09 01:51

Bare alle de JEG synes om, kommer tilbage.

Dobbelt profiler vil der nok stadig være, men sikkert i begrænset omfang, særligt nu når Kandu teamet har øje for det.

Og hvad skal dobbelt profilerne også med alle de point, når der ikke bliver udbetalt præmie mere!!! Så er det "sjove" sikkert gået af, for de fleste.

Kommentar
Fra : CarmDown

Dato : 14-12-09 06:17

Citat
en så utålelig person har sikkert hverken familie eller venner, at drille Kandu er hele denne persons liv

Jeg har nu både kone, børn, familie & venner + bekendte + andre interesser end at drille på Kandu.dk, selv om man ikke altid skulle tro det. Og man må gerne tro det ikke passer, men det gør det altså. Ja, mine før omtalte relationer syntes nu også tit at jeg er temmelig "special". Men jeg er altså ikke "Palle alene i verden" - Naturligvis en bekvem påstand for at sige at jeg bare er skør + andre nedladende påstande. Syntes heller ikke jeg kun er "dum" for jeg har prøvet seriøst at deltage i spørgsmål om politik og religion med seriøse indslag. Ja, jeg er altid i mindretal, og det gør heller ikke noget. Og så har jeg tit den (u?)vane at sige noget seriøst på en sarkastisk, ironisk måde. Syntes nu også det er lidt til grin, at Kandu.dk brugere er så "skræmte" bare jeg dukker op, at man behøver komme med lange lister over tidligere profiler og man behøver komme med "Pas på : På banen igen". Jeg er jo også stædig, og hver gang jeg blev blacklistet - fordi jeg selv gjorde godt og grundigt opmærksom på mit snyd med points (som andre også har praktiseret bare mindre åbenlyst), så var det lidt morsomt og provokerende, at komme igen hurtigt efter og sige "Hej med jer, her har I mig tilbage! Har I savnet mig?" - Og straks et "ramaskrig".

Jeg ved godt at jeg ikke kan stille et eneste spørgsmål.

Kan svare på et eneste spørgsmål og blive "vinder".

Fordi ingen vil acceptere min adfærd.

Forståeligt!

Men jeg syntes ikke selv jeg kun har været "dum".

Nogle af mine "stunts" syntes jeg var "meget sjove".

(Men det var de sikkert ikke alligevel)

Og jeg har altid prøvet at opføre mig nogle lunde sobert.

Det er kun når folk kalder mig idiot m.m jeg har svaret igen på en indirekte måde.

Og i øvrigt, så er der altså andre "spammere" end undertegnede.

Folk som ikke vil acceptere "Kandu.dk-Kongen & Kandu.dk-Dronningens" skrevne og uskrevne regler.

ØV.

Jeg skulle alligevel aldrig have gjort det.

Det kunne være hyggeligt hvis jeg bare var "normal" som alle de seriøse, som kun har haft én profil, og som kan deltage hyggeligt i al ting.

Så det fortryder jeg.

Men det er for sent, for sent.

Aldrig en chance for at blive stue-ren.

Hulk Hulk

Kommentar
Fra : webm

Dato : 14-12-09 07:21

Citat
Aldrig en chance for at blive stue-ren.

SÅ SANDT SÅ SANDT

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 14-12-09 08:10

Hov hov hov hov..

HVIS man har et "normalt" parforhold, vil jeg STADIG påstå der mangler et eller andet, når man leger *tastatur-æh-bæh-buh*

Kommentar
Fra : smellur45

Dato : 14-12-09 08:41

Hvordan bliver man egentlig "stue-ren"?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 14-12-09 09:03

Samtidig med at du bliver...Ren-lig

Kommentar
Fra : CarmDown

Dato : 14-12-09 09:09

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-12-09 10:12

Citat
Hvordan bliver man egentlig "stue-ren"?

Spørg Poul Nyrup Rasmussen. Han har svaret.
Han har nemlig haft god grund til selvransagelse.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 11:05

Kære CarmDown.

Ser lige, at du er helt ny bruger på Kandu. Hvordan kan-du så føle dig så trådt over tæerne allerede, at du bliver nødt til at skrive en så lang forsvarstale ?

Mvh Chris.

PS! Du er da meget velkommen i mine indlæg .

Kommentar
Fra : CarmDown

Dato : 14-12-09 12:38

Citat
PS! Du er da meget velkommen i mine indlæg

Dejligt !

Joo jeg er jo helt ny, og jeg lavede en "stunt" var copy-cat af en/flere tidligere profilen ...

Jeg har jo KUN den samme profil ...

(Alt andet er jo uhørt og forbudt)

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 13:19

Kære CarmDown.

Helt fint. Så burde ingen jo have problemer med dig mere .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 13:19

Er et dødt rensdyr = ren-lig?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 14-12-09 13:38

oprydning i elefantburet = Elefant-orden

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-12-09 14:34

Nej, det er ikke ren(t) nok (det døde rensdyr) det er kun dyrt at gå i..... kødet på

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 14-12-09 14:40

Ho ho hooo Moster.

Hvis det ikke er ...Rent nok, må vi jo...rens-dyret

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-12-09 14:48

ho hooo yearhouse - fik et sæbeøje, da rensdyret ikke ville ren-gøres

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 14-12-09 15:00

..
Du skal da heller ikke regne med de...Takker

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-12-09 15:42

Citat
Jeg håber at humoren kommer tilbage

Det håber jeg så sandelig også....men kan godt undvære de ondskabsfuldheder der også har været

Citat
Men hvis det kun er EN person-mangeprofil, så er problemet vel hurtigt løst.

Er bare bange for det starter forfra...og ja jeg tror kun det er en person

Citat
smellur45

Her er den første....

Citat
CarmDown

Og her den anden..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-12-09 15:48

yearhouse - jeg tror sågu, at de tror, at vi mener det helt seriøst...

Citat
Jeg håber at humoren kommer tilbage

Kommentar
Fra : CarmDown

Dato : 14-12-09 15:49

Pia Skov er fuld af humør og så er hun god til at sladrer ...

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 16:17

CarmDown.

Citat
så er hun god til at sladrer ...
Korrektur: Det hedder: at sladre.

At du er velkommen i mine indlæg, bare ikke til personnedgørelse, betyder nok ikke, at du også er velkommen til dette i andres. Så STOP nu det fnidder .

Mvh Chris .

Kommentar
Fra : smellur45

Dato : 14-12-09 16:18

Citat
Det håber jeg så sandelig også....men kan godt undvære de ondskabsfuldheder der også har været

2 X enighed = dobbelt enighed

Kommentar
Fra : CarmDown

Dato : 14-12-09 16:23

Citat
Korrektur: Det hedder: at sladre.

Tak - Skulle det blive bedre af blive stavet korrekt?

Personfnidder?

Ja, hvem er det som startede?

Ikke mig da.

Og nu holder jeg ...

Kommentar
Fra : CarmDown

Dato : 14-12-09 16:25

Sorry

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 16:37

Kære Pia.
Citat
Ja, hvem er det som startede?
Det var sørme dig, Pia . Og hvis du nu glemmer alt om det halløj, der har været, er der måske en chance for, at det kommer til at gå helt godt fremover.

Helt fint, at CarmDown siger Sorry. Tak for det

Og hvad skal du lave af mad til dig selv og Leif i aften ?

Mvh Chris

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 14-12-09 17:51

For at vende tilbage til " REN"

Hvad forskel er der på en ren og en snavset elefant?

En ren har gevir!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 18:10

Og når elefanten bliver vasket, bliver den ren!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-12-09 19:10

Citat
Og hvad skal du lave af mad til dig selv og Leif i aften

Det faldt dig måske ikke ind at det var HAM der skulle lave mad til mig

Men vi har fået oksekødsuppe MUMS.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 19:18

Kære Pia.
Citat
Det faldt dig måske ikke ind at det var HAM
Egentligt ikke, for det plejer da altid at være dig, der fortæller om den lækre føde, som du lige skal lave både til hverdag og fest .

Og nu vil jeg tage et par stykker brød med laks og skaldyrsalat .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-12-09 21:54

Citat
Og nu vil jeg tage et par stykker brød med laks og skaldyrsalat

Det er så vel forhåbenligt delt ud på 2 stykker mad

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 22:25

Nøh da. Det er kanon med den skaldede dyresalat oven på fisken . Og siden omkring starten af juni, lagde jeg bare min kostplan om til "spis-mere-fisk" og nedsatte lidt af alt det andet, hvorved jeg nu har smidt 17 kg. Ski nemt .

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-12-09 23:20

Gjorde det ikke ondt i dine fødder, da de landede, Chris?

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 14-12-09 23:26

Der har sikkert været "flyvefisk" og "vindfrikadeller" imellem.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 23:38

Citat
Gjorde det ikke ondt i dine fødder, da de landede, Chris?
, nej tværtom Hanne, det lettede på hele det gamle kadaver .

Og bortfløjen dessert, Malmin .

God nat og hvor er jeg træt .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 14-12-09 23:43

Godnat Sir Chris.

Drøm "sødt" om den bortfløjne dessert.

Hilsen malmin

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-12-09 23:54

Kære Malmin.

Tak for det, du.

Og hvis du har fulgt med på sidelinien i denne tråd: http://www.kandu.dk/spg142951.aspx vil du vide, hvorfor jeg er træt og øm i numsen .

Mvh Chris .

PS! Og så håber jeg, at du tilgiver mit lidt løsslupne sprogbrug i nævnte tråd .

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 15-12-09 00:51

Skaldyr smager bedst, hjemme på sit...hummer

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-12-09 01:33

Hvilket minder mig om en af de mange mærkelige ting, som jeg aldrig har fattet, nemlig hvordan men kan se på en jomfruhummer, at den er jomfru ? Og hvorfor de skal-dyr er dyrere end andre dyr ?

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 15-12-09 01:39

Har det mon noget med dyr-tidsportioner at gøre? Så man er nød til at dyr-tidsregulere?

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 15-12-09 01:44

Det kan være at tjeneren får dyr-tidstillæg, hvis han gør skaldyrs portionerne mindre end andre dyr-retter.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-12-09 02:42

Næ, sådan SKAL det nok være.............

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 15-12-09 02:44

Det er ligesom med æg: SKAL, SKAL IKKE

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-12-09 14:31

Nu ikke så pylret - gi' den en skalle! malmin - ellers får du ægget lige i knoppen, og så danser du "Svanens Død"

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 15-12-09 14:39

Det siger jo noget om, at lette retter kan være...tunge

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-12-09 15:05

Ja, ja da, her er en del uforståeligt og forblommet snak, så det er ægge til at følge med .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-12-09 18:23

Hva' kagler do om, chris?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-12-09 20:01

Det ved jeg gokt nok ægge, Hanne .

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 15-12-09 20:59

Hva´ vil i ...hvide?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 15-12-09 21:16

Det er altså helt utroligt, hvad der kan komme ud af, at jeg i går aftes blot skulle ha 2 stykker softkernerugbrød med meget skrabet smør, laks og skaldyrsalat (uden æg) .

Man kommer da en del rundt i den store hvide verden her på Kandu. Det er næsten ikke til at rumme i "hjerne"skallen .

Mvh Chris

PS! Og nu kommer der helt sikkert nogle bemærkninger om høns og at skrabe

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 15-12-09 21:20

Min...kyllingehjerne kan ikke mere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-12-09 02:31

Jeg har osse fået pip!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-12-09 12:16

Moster: Så drikker vi os en...fjer på. Fra...fadøls-Hanen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-12-09 14:14

yearhouse - dét gør vi - når jeg er kommet ud af fjeren

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-12-09 14:28

Weeeee...

Så bli´r vi...hønefulde

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-12-09 15:25

Og kan spores gennem hele Åboulevarden....

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-12-09 16:55

Det ville blive et kønt syn.
Hvis folk tror vi er forlovede, viser vi dem:...Hønse-ringene

Godkendelse af svar
Fra : malmin

Dato : 13-01-10 01:41

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-01-10 14:52

Det hjalp heldigvis i denne tråd

Velbekomme!

Hanne