/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
printer som hedder Hp psc 1210
Fra : Ammitz
Vist : 658 gange
200 point
Dato : 30-11-09 17:12

Jeg har en bekendt der har en printer som hedder Hp psc 1210 all-in-one.

Når han skal kopiere tager maskinen ikke noget papir, men rullerne kører og på skærmen skrives der "fejl".
Det er det samme når han vil skrive ud fra pc'en.
Papiret er standard kopipapir, og det er forsøgt luftet.
Det ligger korrekt i bakken.

Kan jeg få et forslag til at han får løst fejlen.

Ammitz

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 30-11-09 17:32

Der kan sidde en papirstump i klemme, undersøg sagen.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 30-11-09 18:25

Er der blæk i begge patroner? ellers vil den nemlig ikke printe, selvom man "kun" vil printe i sort!

Clou

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-11-09 18:32

Rens trækrullerne, de er formodentlig dækket af papir støv.

Og prøv evt. med lidt bedre papir f.eks. 90-100 grams papir.

Jeg har undertiden de samme problemer på min printer, hvis jeg benytter 80 grams papir, hvor kvaliteten ikke er ok.

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 200 point
Dato : 30-11-09 20:28

Citat
Rens trækrullerne, de er formodentlig dækket af papir støv.

Ring til HP teknisk service.
De sender dig kvit og frit et rensesæt, der kan rense trykruller, fremføringsruller etc.
Gambrinus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-12-09 13:06

Citat
Det ligger korrekt i bakken.
gør det nu også det? Papiret skal være trykket ret godt frem før rullerne kan få fat på det, men ikke for hårdt så tager printeren mere end et ark ad gangen

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 01-12-09 15:58

Tak for svaret Gambrinus.

Dette vil han prøve, - de andre ting virkede ikke.

Ammitz