/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Chat-forum for psykisk syge?
Fra : Axelise
Vist : 5406 gange
100 point
Dato : 19-11-09 17:37

Er der nogen der kender til et chat-forum for psykisk syge/skrøbelige, hvor de kan udveksle deres erfaringer? Jeg ved der findes Depnet.dk, men det skulle efter sigende være lige lovlig tungt. Jeg er blevet spurgt om, hvorvidt jeg kender nogle steder på dansk, hvor sindslidende kan mødes, men jeg kan ikke komme i tanker om noget.
Er der nogen af jer, der kender til noget?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-09 17:40

Der er denne side, men jeg kender den ikke (du kommer ind på en side hvor der bliver snakket om en side)

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=12&conference=22&posting=150525

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-09 17:40

Tvivler på det findes - det ville være et eldorado foor plattenslagere

Men Kandu har da nogle stykker af slagsen

Så må man jo blot udelade alle andre....

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 19-11-09 17:43

Der er mange sider for psyk. syge her

http://www.bibliotekernesnetguide.dk/soegning/?no_cache=1&tx_bng_pi1%5Bsword%5D=psykiske%20sygdomme

Men ikke alle med forum, men med rådgivning

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-11-09 17:52
Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 19-11-09 18:02

http://hjerterummet.dk
Den kom jeg selv lige i tanker om...hvis nogen af jer andre skulle interessere sig for det

Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 19-11-09 18:15

Tak for svaret Nordsted1.
Der var rigtig mange gode idéer her

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-09 18:20

Jeg blev nu overrasket over hvor mange sider der egentlig var... trist at der er så mange med psyk problemer/syge

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-09 21:36

Nordsted1 - Ja, især med den indstilling omverden har (eller ikke har) til det...

Kommentar
Fra : papuga

Dato : 01-01-13 11:35

der er et her :)

Brevkassen (nyt dansk forum)

brevkassen.freeforums.org <-- registrer dig der

Brevkassen er et åbent forum hvor du kan spørge to livs-eksperter til råds.

Hvad menes der med ”livs eksperter” ?

Når vi retter henblik på os selv som ”livs eksperter” betyder det nødvendigvis ikke at man har en uddannelse inden for området. At være livs ekspert kan betyde at man igennem sit liv og sin opvækst har oplevet ting, som gør at man kan gøre sig klog på livet og andre mennesker, og som kan hjælpe disse mennesker, som måske ikke kan hjælpe sig selv. Derfor har disse mennesker / du her mulighed for at spørge os til råds om alt mellem himmel og jord.

Med venlig hilsen Camilla og Sarah