/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Til Chicapigen
Fra : Axelise
Vist : 561 gange
200 point
Dato : 29-10-09 20:33

Kære Chicapigen. I skal alle have points for de mange gode råd og for interessen.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 29-10-09 20:36

du spammer med dit lort, hundelort

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-09 20:40

brorteil, jeg har sagt det før, og må så gøre det igen

Flet lige næbbet

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 29-10-09 20:54

Ok Nordsted1, tilgiv mig mine synder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-09 20:57

Alt forladt --- hvorfor skal man dog sige tingene så mange gange, er du teen-ager

Ej prøv lige at læse med her, http://www.kandu.dk/Spg140254.aspx så kan du se hvorfor Axelise opretter nogle tråde til deltagerne

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 29-10-09 20:59

Ja ja, men al den thanksgivin giver mig kvalme.

Skal vi oprette en tudetråd og tænde et lys.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-09 21:02

Citat
Skal vi oprette en tudetråd og tænde et lys.

Du lyder overtræt, smut du hellere i seng

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 29-10-09 21:03

nat nat

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 29-10-09 21:03

hov min sut hvor er den

Kommentar
Fra : KSGP

Dato : 29-10-09 21:11

Helt ærligt - JO, det er da synd for dig Axelise, at du har mistet din hund. Men tænker du overhovedet ikke bare en lillebitte smule på, hvor mange mennesker du sender 3 fuldstændigt overflødige emails ud til ?
Det ER spam - og det ER ski..irriterende.

Så kom jeg af med min galde - og vil nu prøve at finde ud af, hvordan jeg får meldt mig ud af det her med automatisk at få sendt emails.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-09 21:36

KSGP... du har sat et flueben udfor kategorien - hunde - du skal gå ind i din profil for at fjerne det igen

Jeg syntes det er pænt af Axelise at tænke på dem der har deltaget i tråden, og herregud, de sølle tre mails klarer du vel nok at få slettet

Når du først har fjernet det flueben, så hører du ikke mere fra den kategori, det må da være en lettelse

Accepteret svar
Fra : chicapigen

Modtaget 200 point
Dato : 29-10-09 21:50

tak Axelise, det var en dejlig tråd

hilsen chicapigen

Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 30-10-09 06:52

Tak for svaret chicapigen.