/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bootable USB tilbage til "norm
Fra : NuuK
Vist : 1016 gange
50 point
Dato : 13-10-09 11:45

Hej

Jeg har været ved at installere Windows 7, og i den forbindelse, lavet min USB pen bootable.

Til dette var der en masse sider på nette derforklarer hvordan dette skal gøres, men nu her jeg har installeret Windows 7, vil jeg gerne have mit "normale" stick tilbage.
Har prøvet at formaterer normalt, men den vil ikke starte formationen (da den nu tror det er en cd?) og skriver med det samme istedet, "Formateringen kunne ikke fuldføres"...

Undre mig over at kapaciteten vises som "Ukendt kapacitet" og hvis jeg fra denne computer prøver at dobbeltklikke på sticken, kommer der den samme popup som ved et dvd-drev, med at "Indsæt en disk i drev X".

Altså mit USB stick er stadig bootable og jeg ved ikke hvordan man undo'er dette.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-09 12:41
Kommentar
Fra : mælkergodt

Dato : 13-10-09 13:06

kommer der den samme popup som ved et dvd-drev

Prøv at slet/ fjerne drevet, og bagefter led efter ny hardware.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 25 point
Dato : 13-10-09 13:10

Hvis du kan se din usb memory stik i Diskhåndtering, så tror jeg at du kan slette det med EASUS gratis partions program og så formatere bagefter, den kan bruges af Vista computere og 7eren ligner vist så prøv det koster ikke noget at forsøge: http://www.partition-tool.com/personal.htm

Kommentar
Fra : NuuK

Dato : 13-10-09 18:44

Tak skal I have for forslagene... Det var o.v.n.'s svar der ledte mig til løsningen, så derfor får han pointene...

Godkendelse af svar
Fra : NuuK

Dato : 13-10-09 18:44

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-09 01:23

Citat
Det var o.v.n.'s svar der ledte mig til løsningen
og så kun 2 stjerner

Kommentar
Fra : Eyvind