/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvordan giver man point til 2
Fra : smuller54
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 11-10-09 20:49

hvordan kan man give point til 2, når man kan kombinerere deres svar på et spørgsmål ?
Det er jo dejligt med al den hjælp herinde, men nogle gange er det ene svar jo ikke ensbetydende med, at man ikke kan bruge noget af det de andre skriver

Smuller

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-10-09 20:52

har desværre ikke så mange flere point at dele ud af - siger Kandu

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 11-10-09 20:55

Du kan give den ene point i tråden,og så oprette en tråd mere, hvor du i emnefeltet skriver nicknavnet på modtager nr 2

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-09 20:56

I det spørgsmål, som du har oprettet, der kan du kun give point til en af brugerne.

Hvis du ønsker at give point til flere, så må du oprette et ekstra "spørgsmål" til den/de brugere .... hvis du har point.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-10-09 20:58

hvordan får han så pointente - jeg er lidt tungnem.

skriver et nyt spørgsmål med henvisning til at det er point til xxx og så kommer de automatisk til ham/Hende ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-09 21:00

Når jeg giver point til to, f.eks en i tråden og så også vil give til dig

Tak for hjælper i --- henvisning til tråden ----

og i emnefeltet vil jeg skrive modtagerens navn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-09 21:01

Ja hvis han/hun besvarer spørgsmålet og du accepterer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-09 21:01

kl. 20.58 JA

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-09 21:04

Citat
skriver et nyt spørgsmål med henvisning til at det er point til xxx og så kommer de automatisk til ham/Hende ?

Til modtager nr 2, opretter du som sagt et spørgsmål, med modtagerens navn i emnefeltet, og i selve tråden siger du tak for hjælpen i tråd - og så et linkt til hvilken tråd du mener --

så accepterer du begge dine tråde, og begge får point

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 11-10-09 21:09

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-09 21:09

Det ville også være en god idé at du i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg140717.aspx

skrev at du havde oprettet et nyt til severino og henvise til http://www.kandu.dk/spg140722.aspx

Så skulle det lykkedes for dig at give begge brugere point

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-09 22:24

smuller54 -> Så fik du lidt påæng af mig
</MOLOKYLE>