/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
tak for hjælpen severino
Fra : smuller54
Vist : 536 gange
45 point
Dato : 11-10-09 21:04

Ja, jeg synes også dit svar var en hjælp videre, så her er også lidt til dig, har desværre ikke så meget at dele ud af.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-10-09 21:17

så har jeg ikke flere point, så nu går der nok noget tid inden jeg stiller flere spørgsmål- så nu får I fred for smuller

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-10-09 21:26

http://www.kandu.dk/Spg140717.aspx

fik dette råd fra ans. For at du ved hvilket spørgsmål det drejer sig om, skulle have skrevet det øverst.

ved bare ikke lige hvordan han fik kopieret tråden

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-10-09 21:43

men det ved jeg nu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-09 21:50

Æv

JEG ville da ellers også godt ha' hjulpet dig af med nogen flere påæng !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-09 22:19

Citat
ved bare ikke lige hvordan han fik kopieret tråden

Bare sådan lige til info..........ans er en hun

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-10-09 22:23

ok jeg kender jo ikke alle - men øv øv sikke en brøler
der var nok noget med fordomme der
den fælde plejer jeg ellers ikke at ryge i

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-10-09 22:23

Du får lidt spørge point lige nu, jeg køber nemlig svaret i dit tidligere spørgsmål, så kan du stille et nyt, og om en times tid får du automatisk 20 nye friske spørge point

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-10-09 22:26

Yes, så er jeg på banen igen o.v.n
tak for det

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 45 point
Dato : 11-10-09 22:43

Jeg er da glad for at kunne hjælpe, selv uden point, som kun er krymmel på lagkagen!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-09 22:44

Jeg køwer også lige, så har du lidt mere at spørge for

Citat
ok jeg kender jo ikke alle - men øv øv sikke en brøler

Mon ikke ans har prøvet det før..........så rolig nu ingen skade sket

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 11-10-09 22:50

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-10-09 22:52

Profilen ans beder jo kun os om tale pænt, så der er ingen skade sket, øh skal man tale pænere fordi profilen er af hunkøn hun kan få af grovfilen - kan hun

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-10-09 22:54

Takker alle for hjælpen- herligt forum og dejligt, når man får hjælp til at guide rundt herinde

mvh Smuller

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-09 22:58

o.v.n, hva' med du snart indser at du skal bruge briller, du har jo ikke læst teksten øøh hele teksten

Citat
Til oplysning:
Ans er ikke nogen Hr. - men et damemenneske - så tal pænt

og selvfølgelig skal du tale pænere til et damemenneske

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-09 07:46

Min nysgerrighed forbyder mig at lade vær' med, at købe mig ind på denne sladder for kun 4 fuldgo'e kandu påængår!

</MOLOKYLE>