/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Antivirus
Fra : slynten
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 05-10-09 09:49

Hvad er det lige, jeg skal gøre, for at slette Norton Antivirusprogram helt fra min PC?, er snart udløbet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-10-09 09:56
Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 05-10-09 10:42

Du kan bruge programmet tilføj/fjern programmer i kontrolpanel. Når så alle programmer vises, klikker du på Norton antivirus programmet hvor der står fjern! Enklere kan det ikke være.
Derefter skal du installere et nyt antivirusprogram, for ikke at få skadelige ting ind på din PC.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-10-09 10:51

Ja normalt bruger man Tilføj/Fjern Programmer, bare ikke når det er Norton

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-10-09 10:51

Netop Norton og visse andre sikkerheds programmer er installerede så mange steder på computeren at Tilføj og fjern programmer ikke kan afinstallere programmet helt, derfor har firmaerne udviklet værktøjer som kan fjerne deres produkter helt.
Lyt til Klaudi og brug værktøjet fra Symatec til at fjerne din Norton.
Har du fundet en ny antivirus ? Ellers gå ind på Malwarecheck og læs om gratis sikkerhed pakker, computer sikkerhed er nemlig mere end bare en antivirus, der er sammensat en pakke til både XP og Vista computere: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=13&sid=0a051ea898e96175519e6cebfb592b50 du kan også spørge nærmere til forslagene i det forum

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-10-09 13:34

Der er kun en ting at gøre..........brug Nortons eget afinstalleringsværktøj som Klaudi henviser til.

Kommentar
Fra : slynten

Dato : 05-10-09 19:08

Tak for svarene, jeg har hørt at man ikke bare kan bruge tilføj/fjern så der er også andre der lærer noget i dag

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-10-09 09:01
Kommentar
Fra : slynten

Dato : 07-10-09 16:43

Nu har jeg slettet Norton og installeret Avast home, skal jeg installere mere sikkerhed?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-09 18:01

Kun ét Antivirus program,
suppler evt med Malwarebytes Anti-Malware
http://www.filehippo.com/download_malwarebytes_anti_malware/

eller
SuperAntiSpyware
http://www.filehippo.com/download_superantispyware/

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 31-10-09 11:42

Har du fået smidt pc'en væk ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-10-09 12:08

Det er al den sikkedhed Klaudi, slynten har sikkert spærret sig selv ude fra Kandu, profilen har da indtil nu været flink til at acceptere svar, måske for hurtig i begyndelsen: http://www.kandu.dk/Spg130764.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-09 12:24

Ja det må det være, kunne være rart med lidt respons,
f.eks om det er lykkedes eller ikke.

Godkendelse af svar
Fra : slynten

Dato : 31-10-09 17:24

Taf for svarene, jeg har ikke smidt computeren væk endnu og det ny antivirusprogram virker perfekt, tror jeg da.......He.he. den med for hurtig accept første gang tager jeg til mig, og nu må jeg heller ikke blive for langsom, det er svært det her.
Mange hilsener og endnu engang tak!!!!!
Slynten

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-09 18:13

Velbekommen

Godt det virker