/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Virusprogram
Fra : slynten
Vist : 627 gange
10 point
Dato : 06-01-09 14:17

Hvilket virusprogram skal jeg vælge AVG eller AVAST har nogen gode/dårlige erfaringer med disse?
Jeg har i øjeblikke Norton, udløber til oktober, men sletter det nok før, da jeg er rimelig træt af det, skal lige finde ud af, hvilket gratis progra jeg skal vælge.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 20 point
Dato : 06-01-09 14:22

Nååå ny bruger igen igen ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-09 14:23

af de to - helt sikkert avast

men - avira er også en super løsning

kig her alt efter dit styresystem

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=13&sid=067df92bfa61d7ba8b8daffe82484438

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-09 14:25

Du mener sikker ANTIvirus program, Avast er vist den som er den bedste gratis i øjeblikket, men det er en hel religion, og du vil sikkert få lige så mange forslag som der kommer indlæg, her kan du læse om gratis sikkehed: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=13&sid=dae6eeaa0c131025493a1710ea4bd9d6 læs om helle pakken til din Windows, der er forslag til både Vista og XP, en antivirus er nemlig ikke nok til at sikre dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-09 14:25
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-09 14:26

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-09 14:26

Dav Miritdk, du kan jo godt helt uden opfordring i dag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-09 14:27

som om det er noget nyt o.v.n - men du er jo selv på mærkerne

Godkendelse af svar
Fra : slynten

Dato : 06-01-09 14:29

Tak for svaret piaskov. Fremgår det så tydeligt? der har måske været mange spørgsmål tidligere om dette emne

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-01-09 14:30

Holda kæft ...hvor dum har man lov at være

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-09 14:32

Citat
Holda kæft ...hvor dum har man lov at være
ligeså meget man har lyst til

pia - så fik du den

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-01-09 14:35

Citat
pia - så fik du den

Hvad er det man siger???
Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves

Kommentar
Fra : slynten

Dato : 06-01-09 14:36

Jeg accepterede vist for hurtigt, syntes bare at kommentaren fra piaskov, var så rammende, dog var det jo ikke svar på mit spørgsmål, jeg lærer det nok, men tak for de andre svar, selvom der er delte meninger, jeg vil benytte henvisningerne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-09 14:38

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-01-09 14:40

Miritdk....
Jeg æææælskeeer også dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-09 14:42

<--------------------- STIKKER AF DEN VEJ - vovse skal lige luftes trods alt sigen den selv

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-09 15:24

AVG har lige fået temmelig gode anbefalinger ...såe det ligesom bølger på havet op ned op ned Men alle 3 nævnte klarer sagtens almindelig sikring