/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
godt fjernstyrings program
Fra : troldenesdhb
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 29-09-09 19:10

til pcer. Det skal være en betingelse at den der bliver fjernstyret IKKE behøver fast ip adresse

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 29-09-09 20:06

TeamViewer

http://www.teamviewer.com/da/index.aspx

Gratis til personligt brug.
Gambrinus

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-09-09 20:42

ser ud til at virke fint.

Prøver det i en periode.

Jeg kan ikke helt se hvad forskellen er på betalingsversionen og gratis versionen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-09-09 10:22

Jeg har også brugt det et par gange.................. forskellen er vel mest at firmaer må til lommerne i stedet for os gratister.

Men husk at fortælle "den anden ende" hvordan der evt. afbrydes.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-09-09 13:46

Citat
Jeg kan ikke helt se hvad forskellen er på betalingsversionen og gratis versionen

Den vigtigste ting er: i betalingsversionen kan du angive dit eget password, på den måde skal kunden bare starte modulet op og angive nummeret. hvis man så lægger modulet i start kan en supporter altid få fat i maskinen bare den er tændt, der behøver ikke være noge i nærheden til at oplyse om kode

derudover kan de jo selv bestemme hvordan den skal se ud og hvad der skal stå, og også have sit eget logo på.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-09-09 17:57

Jeg mener at ha' læst engang, at gratisversionen kun kan køre en session 24 timer ad gangen.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-10-09 08:23

Tak for svaret Gambrinus.