/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Windows media center og DVB-C
Fra : jnvejen
Vist : 1177 gange
100 point
Dato : 25-09-09 22:09

Kan man få media center til køre med en DVB-C tuner, ? eller virker det kun DVB-T tuner

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 26-09-09 08:31

Det var 2 spørgsmål

Citat
Kan man få media center til køre med en DVB-C tuner

NEJ

Citat
eller virker det kun DVB-T tuner

JA

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 26-09-09 13:21

Jeg mener at hvis du køber et ny tv tuner med kortlæser DVB-C, kan du se tv, hertil skal du så tilkøbe et kort foreks. YouSee.

Har TV tuner MPG-4 kan du modtage digitale signal hvis du er på kabel TV fra YouSee, som jeg er, jeg skal lige tilføje at jeg endnu ikke har købt et TV Tuner DVB-C, men har en samsung boks fra YouSee, prøv at søge på nettet efter et tv tuner med DVB-C kortlæser.

Prosat

Godkendelse af svar
Fra : jnvejen

Dato : 27-09-09 21:36

Tak for svaret refi.