/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ipod fryser Itunes
Fra : Millister
Vist : 1167 gange
500 point
Dato : 19-08-09 19:13

Jeg vil gerne geninitaller alt softwaren på min Ipod, men kan ikke gøre det, da Itunes fryser helt (på alle computere,) hver gang jeg slutter den til og først kommer i gang, når jeg slutter den fra igen.. Hvad kan jeg gøre? Kan jo heller ikke ligge nyt musik ind på den..

Har prøvet at reset den, men kan man ikke gøre noget på den så den gendanner fabriks indstillinger? - er ligeglad med om musik og andet forsvinder, da den jo alligevel skal geninstalleres...

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-08-09 20:11
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-08-09 20:23

Jeg fik klikket på send, inden jeg fik skrevet, at jeg håber, at dette er noget du kan bruge .

Mvh

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 19-08-09 21:40

Tak, men det er lige præcis det jeg ikke kan gøre, da Itunes fryser indtil jeg slutter ipoden fra, så det skal være noget jeg kan gøre uden om Itunes..

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-08-09 21:51

Dette er noget med at nulstille en Ipod Nano:

http://www.apple.com/dk/support/ipod/five_rs/nano/#

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-08-09 22:01

Her er en manual til Ipod, hvor der står det samme om at nulstille bæstet:
http://download.info.apple.com/Apple_Support_Area/Manuals/hardware/DK0342158iPodUGWin.PDF

Mvh

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 20-08-09 15:38

Tak, men stadig noget hvor den skal sluttes til computeren, og problemet er at jeg IKKE KAN slutte den til computeren...

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 20-08-09 15:40

Eller jeg kan ikke ikke slutte den til Itunes mener jeg..!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-08-09 17:49

Jamen, har du prøvet at nulstille den iPod?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-08-09 21:18

http://www.apple.com/dk/support/ipod/five_rs/nano/# Er sendt 1 gang, og iPodden skal IKKE være tilsluttet pc-en.

Citat
Sådan nulstilles din iPod nano:
1. Tænd og sluk for Hold-kontakten. (Skub den til Hold, og sluk den derefter igen).
2. Tryk på knappen Menu og midterknappen (Vælg) samtidigt, og hold dem inde, indtil Apple-logoet vises efter cirka 6 til 10 sekunder. Det kan være nødvendigt at gentage dette trin.

Tip:
Stil iPod'en på en plan overflade, hvis du har problemer med at nulstille den. Sørg for, at den finger, der trykker på knappen Vælg, ikke rører ved nogen del af klikhjulet. Sørg også for, at du trykker på knappen Menu mod ydersiden af klikhjulet, og ikke i nærheden af midten.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 20-08-09 22:22

Citat
Har prøvet at reset den,

Ja, det har jeg prøvet...

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-08-09 23:16

Så er jeg næsten sikker på, at den iPod skal til eftersyn på et værksted, når den er helt jomfruelig ren, og hverken Itunes eller din pc vil acceptere den .

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-08-09 23:31

Forresten, virker din iPod? Hvis den gør det, kan det være kablet, der tilslutter den til din pc, der er noget i vejen med .

Og jeg er skisme træt, for jeg har ledt hele huset igennem i dag for at finde manualen til min iPod, men den er dæleme pist væk

Mvh

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 500 point
Dato : 20-08-09 23:36

Undskyld at jeg spammer dig . Men prøv at tilslutte din iPod til din pc, uden at starte Itunes. I stifinder må du kunne se iPodden, og gå så på Apples hjemmeside, og derfra prøve at gendanne fabriksindstillinger .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 21-08-09 00:31

http://diplodocs.dk/annexe_FEATURES%20GUIDE_APPLE_IPOD%20NANO-_E.htm

Citat
If you’re using a Windows PC and the iPod Updater application doesn’t open
automatically, you can find the updater by choosing Start > All Programs > iPod.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 22-08-09 14:08

Har du ikke et link til, hvor man kan gendanne ens Ipod via Itunes?

Kan ikke helt få den side du linker til, til at virker..

Fantastisk du gider hjælpe!

Jeg skal nok prøve at holde mig mere online, men har vist lige været (er vist stadig lidt) ramt af det der svinedims.. Eller også var det bare en god gammeldags influenza

Vist på tide jeg får sagt at jeg har en Ipod video 80 gb ;)

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 22-08-09 14:09

Hov, skal også lige tjekker dit forslag Cathcart

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-08-09 19:56

På den sidst linkede side står der til højre
Citat
Brugsanvisning APPLE IPOD NANO - FEATURES GUIDE
Der finder du
Citat
Bemærk venligst at brugerguiden er på Engelsk.
Download den komplette
brugerguide (1042 Ko)
Den komplette brugerguide er PDF-filen, altså den med PDF Adobe-logoet.

Godkendelse af svar
Fra : Millister

Dato : 22-10-09 22:56

Tak for svaret heller22.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-10-09 23:19

God sen aften Millister.

Velbekomme, og jeg håber da, at du har fået iPodden i gang .

Mvh Chris