/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Afspille googletur i mediaplay
Fra : Jesper_wood
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 04-08-09 09:57

Vi har lige været i polen, og jeg er ved at lave en film om turen.
Ville gerne have en hurtig gennemgang af turen derned.
I google earth kan man flyve en rute igennem, men kan ikke få den over i moviemaker så jeg kan bruge den i filmen.

Den gemmer filen som .KMZ som nok kun er til GE.

Er der andre måder at flyve sådan en rute på, så jeg kan anvende den i moviemaker ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-09 10:25

Næppe...

Moviemaker er jo ikke jordens 8 vidunder...

Det er et MEGET SIMPELT program

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 04-08-09 10:27

Halløjse...

KMZ er blot en Zippet fil og kan åbnes af ALLE unzippere....

Citat
The .KMZ file is a standard .ZIP file that can be opened with any unzipping utility.

Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 30-09-09 17:17

Tak for svaret refi.