/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ny Spammer profil - trivielt
Fra : IBM760
Vist : 864 gange
20 point
Dato : 31-07-09 15:29

Så kom der endnu en Spammer profil - trivielt

Bare til orientering.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 31-07-09 15:30

fint så har noget du at lave

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 30 point
Dato : 31-07-09 15:31

Ja jeg så det lige ...BL her med det samme.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-09 15:39

Gad vide hvad spammeren er på.... det må være yders effektivt,

Spamme kandu 24 timer i døgnet

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-07-09 15:51

Citat
Så kom der endnu en Spammer profil - trivielt

........ med pengeproblemer!

Jaja,påhitsomheden er stor.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-07-09 15:54

@mosebaek
http://www.kandu.dk/spg138611.aspx
Her er der ny profil .....også

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-09 08:51

Trivielt forsvandt igen i nattens løb, eller var det tidligt i morges det varer sikkert ikke længe før der kommer en og skriver: Jeg blev jo stoppet og derfor tvunget til en ny profil

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-08-09 09:06

Han har endnu en profil der ikke er slettet af kandu BURGO-HØGE.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-09 09:43

BURGO_HØGE forsvandt allerede i aftes: http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=275695

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-09 09:45

Men freden varer ikke, fjolset er igen på banen under navnet: lille-mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-09 10:02

Vi må bare ignorerer-- eller få oprydder på banen, jeg ved sgu snart ikke hvad der er bedst/værst, han opretter jo i en uendelighed

Måske ignorer er bedst, så behøver han da ikke oprette en tråd for at sige han ikke kunne få den forrige lukket

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-09 10:24

Jeg tror at ignorere er bedste, fjolset ønsker vores opmærksomhed, men kan vi blive enige? Indtil videre har hans "spørgsmål" været velbesøgte, også de nye under navnet lille-mig Refi - Heller22 og Severino skal lige kommentere
nå ja jeg skal vist ikke være for hellig, kom vist selv til at lægge en kommentar forleden "sprøgsmålet" er slettet nu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-09 10:31

jeg har da også kvajet mig med et par kommentarer.... men jeg kan godt holde nallerne væk nu... han er og bliver for meget

Godkendelse af svar
Fra : IBM760

Dato : 01-08-09 20:37

Tak for svaret piaskov.
Lad os endelig lukke dette spørgsmål - indtil han evt. dukker op igen.
Eller også er han allerede taget på ferie.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-08-09 10:58

Takker. Han er på banen igen med 3-4 nye profiler...skruen udne ende

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 02-08-09 13:25

Sådan er han - han forstår ikke en "pæn" henstilling