/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Gamle franske film
Fra : leonard
Vist : 1370 gange
100 point
Dato : 31-07-09 10:09

Forleden dag så jeg på kanalen TV5Monde ern gammel fransk film med titlen "FABALAS". Jeg har prøvet i mange filmbøger og på nettet at finde oplysninger om denne film, MEN uden held.
Er der nogen som har oplysninger om denne film? Skuespillerne var nogle jeg ikke kendte. Filmen
var fra 1940´erne.

På forhånd tak fra Leonard.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-09 10:12
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-07-09 10:16

Her har du en beskrivelse...

På Italiensk, det er jo ikke et problem, vi har jo kun dialeketer her i Vesteuropa:

http://www.davidesalerno.net/wp-content/uploads/2006/05/jpg_raw_blogging.txt

Kommentar
Fra : leonard

Dato : 01-08-09 10:51

Hermed en tak til Nordsted1: Jeg fandt filmen lige med det samme.Tak for det. Egentligt skulle jeg
bare have tænkt mig om.
Vhs. fra Leonard

Mht. Svendgiversen: Hvad skal jeg bruge det svar/indlæg til? Det er da ikke et svar på et korrekt
spørgsmål.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-09 11:03

Selv tak... og hvis du syntes du kunne bruge svaret, så kan du ud for besvarelsen trykke på accepter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-09-09 07:06

Leonard... Hvis du ikke selv indenfor 3mdr. enten accepterer eller annullerer et svar, så lukker kandu spørgsmålet for dig, og du bliver fratrukket 5 ledige point (dem du kan stille spørgsmål for)