/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
HP Printer
Fra : torbens1
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 29-06-09 20:12

HP Laser Jet 3100, med scanner og fax. Jeg har problemer med at få en printer driver til denne. Er der nogen der har en sådan, som du kan sende til mig. Evt. pr. mail torbens@sol.dk.
Venlig hilsen
Torben

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-06-09 20:22
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-06-09 20:24
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-06-09 20:25

eller www.hp.dk vælg support / download vælg download/softvare skriv laserjet 3100 så kommer driveren frem du skal bare vælge hvilken styresysten du har

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-09 20:26

Du kunne jo starte med at fortælle til hvilket styresystem....

Er det til Vista - findes den ikke.....

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-06-09 20:26
Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-09 20:31

Du har vist IKKE læst dit eget link

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-06-09 10:39

hp skriver på deres side at hverken microsoft/hp har support eller drivere til vista ved denne model så vis det er vista skal du ikke regne med at få den til at køre desværre

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-06-09 20:03

Refi.

Citat
Du har vist IKKE læst dit eget link
Er det nu mig, du driller igen ? Nå, pyt med det. Hvad har jeg misset på linket ?

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-06-09 20:10

Sådan noget tis altså. . Sådan så der slet ikke ud på det link, som jeg havde tænkt mig at sende. Jeg har skisme kokset lidt rundt i det med højreklik og sæt ind mm . Og kan jeg lige finde det rigtige igen .

Undskyld til Torbens1 og I andre

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-06-09 20:34

Refi . Kig lige på det her også http://www.kandu.dk/spg137165.aspx

Undskyld til Torbens1 og I andre for "misbrug" af andens side. Men noget er gået helt galt for en anden spørger (dumstrei) og svarerne

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 11-08-09 22:45

Hej torbens1

Da jeg har kokset en del rundt, da jeg prøvede at besvare dit sp., kunne jeg da godt tænke mig at vide, om du fik løst dit problem ?

Mvh