/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ham der MJ
Fra : Teil
Vist : 1203 gange
50 point
Dato : 26-06-09 18:26

Citat
Da Michael Jackson bestod af 99% plastik, forlyder det han bliver smeltet om til Legoklodser. Nu er det børnenes tur til at lege med ham!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-06-09 18:28

R.I.P.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 26-06-09 18:36

Man må da gi' manden, at han ku' no'et ...engang:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-06-09 18:42

OK molo, jeg må give dig ret.
Men manden har ødelagt sit liv og det står han til regnskab for,
tror jeg.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-06-09 18:43

Mit fore slag,!!

Hvad med at bruge månedens præmie, og så sende en krans eller minde ting til M J. eller den lille piges forældre. er der stemning for det,

fra Kanduer Dk

kjeld

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 18:44

Ku noet engang...Hvad?? Stå og gynge pubertetsagtigt med underlivet, bræge med en fistelstemme og prøve at camouflere sine mindreværdskomplekser i soldaterlignende tøj for at virke mandig. Nej...det eneste han kunne var at sætte sig selv i scene på en barnlig måde. Kan alle høre mig - kan alle se mig???? Så for en gangs skyld giver jeg teil ret....han er bedre som legoklods end som musiker.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-09 18:53

Musiker?

Regnskabets time er kommen:

Jeg taler performance

I den (hen-)retning var han vist nogenlunde lige så profileret og selviscenesat,
...som en hvis hr. Klumme-Krummesteg

..og </MOLOKYLE>

..samt en hel flere personager på dette ydmyge board

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-09 18:58

Godt link molo - hvem af dem er så denne Jackson.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-09 19:11

Så for en gangs skyld giver jeg teil ret....han er bedre som legoklods end som musiker.

Det var da ikke Teil, der fandt på det, men han har omskrevet det lidt

Citat
alimak

Dato : 26-06-09 14:56

--------------------------------------------------------------------------------
Det går sms vittigheder om hans dødsfald allerede.Det var bedemanden der skal brænde ham kan ikke brænde han, fordi han er lavet af så meget plastik, men Lego ville gerne have han ,for så kunde de smelte ham om til legoklodser ,så får børnene tage ham i munden en sidste gang......
alimak

fra Teils nu annullerede spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg137428.aspx

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-06-09 19:51

Han var bare stor....................

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-06-09 20:06

bentjuul.... enig

Man kan syntes om ham, hvad man vil, men jeg syntes han har lavet meget godt musik

Børnenens tur til at lege med ham..........han blev altså frikendt, så nu bliver der vel en mægtig ballade når jeg skriver det, men jeg er fløjtende ligeglad, for han blev altså frikendt

Jeg synte han på flere punkter var en stakkel, og gjort til grin i verdenspressen bl.a pga sin plastic, men hvor mange ønsker ikke at ændre på sit udseende... han havde så bare muligheden for at gøre noget ved det, -- med mindre held--

Her er nogle af mine favoritter

http://www.youtube.com/watch?v=nvWMLAWrEjU

http://www.youtube.com/watch?v=tyBs6-cmFvQ

http://www.youtube.com/watch?v=PvYygjcMDdQ

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-06-09 20:15

Citat
han blev altså frikendt, så nu bliver der vel en mægtig ballade når jeg skriver det,
, hvorfor skulle der dog det, manden blev frikendt og selv i DK betyder det vel man er uskyldig.

Jeg er syntes det er sørgeligt at en mand der har lavet så meget fedt musik skulle dø så tideligt samt med det omdømme han fik.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-06-09 20:18
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-06-09 20:27

Citat
,

, hvorfor skulle der dog det, manden blev frikendt og selv i DK betyder det vel man er uskyldig.

Mange vil jo mene at han har købt sig til en frifindelse

Citat
Jeg er syntes det er sørgeligt at en mand der har lavet så meget fedt musik skulle dø så tideligt samt med det omdømme han fik.

Hans musik vil heldigvis bestå

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-06-09 20:30

Citat
Mange vil jo mene at han har købt sig til en frifindelse
ja selvfølgelig, han havde jo succes

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-09 20:35

Eyvind -> http://www.kandu.dk/spg137449.aspx#1572100

Hvem ???

Tjoeh... du finder en fællesnævner hér:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-06-09 20:36
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-06-09 20:38

Citat
ja selvfølgelig, han havde jo succes

Misundelse er en grim ting....

Jeg misunder ham nu ikke hans liv, det har ikke altid været lige nemt

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 21:09

Citat
han blev altså frikendt
Det gjorde han Nordsted, og i andre sager vedr. befamling og anden underlig adfærd, betalte han sig fra en retssag. Betænkeligt ikke?? Når dette er sagt, så er det jo samtidig ikke ukendt, at han interesserede sig mere end almindeligt for specielt mindreårige drengebørn. Så han er lige som selv skyld i mistænkeliggørelsen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-06-09 21:30

Han var da bare for fed

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-06-09 21:32

Citat
og i andre sager vedr. befamling og anden underlig adfærd, betalte han sig fra en retssag. Betænkeligt ikke?? Når dette er sagt, så er det jo samtidig ikke ukendt, at han interesserede sig mere end almindeligt for specielt mindreårige drengebørn. Så han er lige som selv skyld i mistænkeliggørelsen

Og hvor ved vi alt det fra.... sladderjournalister og folk/forældre, der ville tjene penge

Eller rettere jeg håber, at det forholder sig sådan, og at det er fordi retssystemet er totalt korrupt

Jeg kommer til at tænke på, at alle i DK, er enige om ikke at kunne li' prins Henrik.... men hvem kender ham, en ting er at han er elening til sproget, det kan der ikke herske tvivl om, men alle andre nedladende ting....

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 22:11

Citat
folk/forældre, der ville tjene penge
Meget tænkeligt, men har man rent mel i posen, skulle det ikke være nødvendigt at købe sig fra en retssag. Det ville alt andet lige have givet ham oprejsning at blive frikendt ved en reel retssag, frem for at købe sig fra den. Nu er han død og får aldrig renset sit navn, hvilket er lidt synd for hans børn. Hans øvrige bizarre adfærd var jo ligeledes med at styrke mistænkeliggørelsen af, at han havde en hæklefejl i kysen. Hvilken normal forælder ville daffe rundt med sine børn som er iført ansigtsmaske, eller holde en spædbarn ud over en altan, eller møde op til en retssag iført pyjamas og paraply....nej vel??? Og der kunne sikkert graves mere frem om hans underlige gerninger og handlinger, men min altzheimer light tillader ikke dette

Man kan formentlig sagtens finde masser af psykologiske forklaringer og undskyldninger for hans aparte og bizarre dfærd, men det ændrer jo ikke det faktum, at han påførte sig selv mistænkeliggørelse for ikke at være rask i hovedet mv.

Hans musik......tjaeee, Min kop te er den nu ikke - men smag og behag - ingen fordømmelse i dette. Og bevars den du smed i dit indlæg - Heal the worls - er da en sød sang, men det er der så mange andre som også er.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 22:13

Citat
Jeg kommer til at tænke på, at alle i DK, er enige om ikke at kunne li' prins Henrik
Øhhh hvor ved du det fra LOOOL

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 22:14

Stave/slåfejl retter du lige selv ik??

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 22:18

Citat
Mit fore slag,!!

Hvad med at bruge månedens præmie, og så sende en krans eller minde ting til M J. eller den lille piges forældre. er der stemning for det,

fra Kanduer Dk

kjeld

Hvis det var til dig, ville jeg afholde udgiften af egen lomme, og hvad har den lille piges død med MJ at gøre, ud over at både hun og MJ er døde. TOTALIDIOT

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 22:30

Fortæl mig ohhh kloge Kanduere, hvorfor får snotdumme personer, der i deres dybe debilitet samtidig fører sig frem som Einsteiner i 2. potens, altid mig helt op i det røde felt...og lidt til. For satan, hvor hen dog ubegavet og intrigant at "høre på denne vic2000.

Jeg omgås ind i mellem smådumme personer og det der er lidt værre, men det er edderbrodere mig mere end sjældent, at jeg støder ind i den totalstupide art som vic2000 tilhører. De søde og rare omend lidt langsomme personer møder vi vel alle i dagligdagen, da IQ spredningen er stor i DK, som alle andre steder i verden, men de fleste småtkørende er normalt søde og rare mennesker - ofte mere søde og rare end mennesker i almindelighed - og stavler sig ikke op på denne helt uantagelige og utålelige vic2000 måde. Shittttt han er mere end styg UHA UHA

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 22:47

Citat
Han var da bare for fed
Sludder Pia...Du trænger godt nok til briller. Han var bekymrende tynd, og døde ikke af overvægt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-06-09 22:52

Citat
Meget tænkeligt, men har man rent mel i posen, skulle det ikke være nødvendigt at købe sig fra en retssag

Jeg indrømmer blank, at så meget har jeg nu heller ikke fulgt med. Jeg hørte til den sidste retssag, hvor han blev frifundet, og et par sager, hvor der ikke var hold i virkeligheden, men blot nogle meget kyniske forædrepar, der ville score kassen på opdigtede historier

Citat
Hvilken normal forælder ville daffe rundt med sine børn som er iført ansigtsmaske, eller holde en spædbarn ud over en altan

Der er sgu da mange af de kendte, der skjuler deres børn, for at de ikke skal blive genkendt og kidnappet

Og det med at holde spædbarnet ud over en altan, er vi enige om var totalt idiotisk, men jeg kan tro, det var ligesom en slags triumf for at fremvise barnet

Jow han havde nogle gange en underlig fremtoning.... men så lagde vi da mærke til ham et kedeligt reklamestunt

Citat
Heal the worls - er da en sød sang, men det er der så mange andre som også er.

Vel er der så, men så var han da heller ikke kronisk syg i hovedet, han havde som os andre, sine lyse øjeblikke

MJ...R.I.P, vi har da heldigvis din musik, og moonwalk, hvis vi var/er til den slags

ps. Krummen, ka du da li' prins Henrik??

Hvis jeg skulle tage et standpunk via aviserne, så kan jeg ikke

Men kan man være så fordømmende, uden at kende til personen??

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 26-06-09 23:07

Forsker: Jackson var det forsømte barn
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2009/06/26/093514.htm
Citat
Michael Jacksons barndom var på ingen måder som alle andres. han blev både pacet frem og misbrugt af faderen. Og ifølge kulturforsker John Nørregaard Frandsen blev Michael Jackson aldrig voksen. Nu er kongen af pop død, 50 år gammel.
(...)
- Vi lever i en tid, hvor anoreksi er den mest almindelige psykiske sygdom. Og hvor børn lige efter puberteten har haft så mange problemer med sig selv, fordi de har så svært ved at finde sig selv.

Molbech: Den bedste popmusik nogensinde
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/06/26/083616.htm

Rock With You
http://www.youtube.com/watch?v=9nleyNwzWwk&hl=da

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 23:23

Citat
ka du da li' prins Henrik
Aner det ikke LOOL - kender ham jo ikke, men jeg kender til nogle af hans besynderlige stunts, såsom at han nu vil være konge og har en ualmindelig dårlig smag i sokkevalg. LOOL Jeg er komplet græsk/katolsk over for hvem og hvor mange konger, dronnnger, kronprinser og prinsesser, der fiser rundt på Amalienborg og tilstødende slotte og skaber sig De kan blive- De kan fise af...Jeg er kold

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 23:23

Go nat og tillykke med dine dygtige drenge......

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-06-09 23:33

Citat
Hvad med at bruge månedens præmie, og så sende en krans eller minde ting til M J

Krans er der vist nok af....om ikke andet kan de sgu da tage en af de fine julepyntkranse, der hænger på gitterlågen til MJ's grund.(kan ses i nedenstående link)

Underligt at pynte til jul i juni måned.........eller optagelserne er måske slet ikke fra nu....hmmm

http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=a9fb2e65-bf09-4467-8822-fa3ef6573bd3

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 27-06-09 01:00

Mindre end 24 timer efter manden er erklæret død florerer der ondskabsfulde jokes på tekst beskeder og på nettet. Usmageligt dækker ikke tilnærmelelsvis den følelse det vækker i mig.

Vis dog manden respekt. Ikke pga. hvem han var, men pga. at det er fuldkommen respektløst at et menneske knap når at blive kold førend hjernedøde individer, som bl.a dig Teil, slår plat på hændelsen i et latterligt forsøg på at være morsom. Man skulle fandeme tro du var 12 år.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-06-09 03:30

At der dukker usmagelige jokes op få timer efter noget frygteligt er sket er ikke noget nyt, det er en af måderne folk bruger til at distancere sig fra det.
Da Estonia sank forlød det dagen efter at der blev serveret sprængt bov i restauranten, og at Wet Wet Wet spillede som underholdning.

Og nej, jeg bryder mig hverken om det musik Michael eller Elvis har lavet men har da stor respekt for det de har gjort for musikken.

Pas på mails i indbakken det næste halve år, der er sikkert mange der vil prøve at drive plat på donationer til "Michael Jackson Foundation" og lignende.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-06-09 07:13

Citat
hjernedøde individer, som bl.a dig Teil,

Luk skuffen abekat

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-06-09 07:14

Citat
Det var da ikke Teil, der fandt på det, men han har omskrevet det lidt

Hvor har du det fra?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-09 08:40

Her er der da i det mindste en, som har gennemskuet Michael Jakpopsens hang til børn og aber:

http://www.cssboxing.com/temp/Werthers_Echte.mp3

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 27-06-09 10:09

Citat
Luk skuffen abekat

Jeg overvurderede åbenbart din alder. Teil 8 år er mere passende.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-06-09 10:13

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-09 17:00

..off record: Gamle EMILER er begyndt, at tilflyder undertegede !

..OG ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-06-09 18:57

Mer' off topic, ja der kom lige en 15-20 styks emiler, så var det slut, har prøvet at skrive til dem,
men der går jo nok noget tid inden der sker noget

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 28-06-09 16:15

Så i TV at MJ's søster bl.a. sagde at "Verden var i chok".

Ahhhhh..... nu har hun altså ikke spurgt mig. Jeg er - believe it or not - også en del af verden, men er faktisk meget lidt i chok, og mener at den slags udtalelser forvrænger hændelser, som berettiget kan hensætte folk i chok.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-07-09 07:51

Jenniffer Hudson sang hans egen sang til mindehøjtideligheden (hun gjorde det godt), men her er han selv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-07-09 08:12

Slutningen af sangen, som blev vist igår var ikke i min link, så her er den hele

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-09 16:28

Sådan hér ..vil jeg nu helst mindes min 'ungdoms' musik:

http://www.cssboxing.com/media/flv//Nitzer_Ebb_Chant.flv

..men jeg er nok for GAMMEL ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 12-07-09 01:14

Selv Adolf Hitler er berørt af MJ's død

http://www.youtube.com/watch?v=vIhHema5PNg

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 26-09-09 16:11

Tak for svaret molokyle.