/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Så har vi endelig fred.
Fra : Teil
Vist : 1253 gange
50 point
Dato : 26-06-09 07:42

En s.k. artist er død og vi har fred.
Tak allah

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 26-06-09 07:52

Vås, du er her da endnu!

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-06-09 08:15

Teil det turde du ikke, give udtryk for, forand det kardaver anstalt, han blev

kørt hend til, undtagen du havde alle dine dobbelt filer med dig.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-06-09 08:16

hvad mere er der at sige ja!!!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-06-09 08:28

Det er da sørgeligt

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 08:29

vic2000 TOTALIDIOT....hvad med at vise MJ lidt solidaritet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-06-09 08:43

Hold da helt op, det vidste jeg ikke før jeg så denne tråd

Jeg syntes det er meget meget sørgeligt, han har lavet rigtigt meget godt musik

Jeg tror ikke han har haft et særlig godt liv, til trods for mange penge... hva ka vi lære af det??

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-06-09 08:54

Citat
til trods for mange penge... hva ka vi lære af det??

læs bogen om Simon S, hans ord sprog var) man behøver ikke mere end at kunne spise sig mæt tre gange i døgnet, alt andet er luksus,

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 26-06-09 09:00

Nordsted jeg synes også det er sørgerligt. Michael har lavet meget god musik.
Citat
Jeg tror ikke han har haft et særlig godt liv, til trods for mange penge... hva ka vi lære af det??

,,,,,, måske noget med, til at begynde med, at vælge vores forældre med omhu

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-06-09 09:39

Citat
måske noget med, til at begynde med, at vælge vores forældre med omhu
fra line99

Teil du er en slafen mand efter line99 skrivelse dog undtaget hvis du er medlem hos sædbanken, hvis ikke medlem teil, hvad vil du så få tiden til at gå med fremover. u -- ha o ha

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 26-06-09 09:50

Teil har helt ret. Vi har fred.
Iøvrigt har "kongen" været død i næsten 32 år!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-09 09:58

Dygtig artist ..ja, men han har nu længe set død ud:

http://doctortongue.com/images/wacko_jacko.jpg

Jeg ku' bedre li' ham (..og musikken), da han endnu var 'nogenlunde' naturlig i Jakson 5:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-06-09 10:03

Ja jeg læste det i nat da jeg ikke kunne sove.
Nå fred være med ham.
Men han har gjort det godt da han var på toppen.
Lidt synd han ødelagde sit eget liv , men sådan går det når man lider af storhedsvandvid.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 10:20

Og TOTALIDIOTEN kværner der ud af LOOOL

Citat
Teil du er en slafen mand efter line99 skrivelse dog undtaget hvis du er medlem hos sædbanken, hvis ikke medlem teil, hvad vil du så få tiden til at gå med fremover. u -- ha o ha

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-06-09 10:24

Citat
Iøvrigt har "kongen" været død i næsten 32 år!!
Elvis LEVER !!!!!

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 26-06-09 10:37

Krummen nu skal du være artig: der bliver skrevet om en som har været død i over 35 år, og som skal have en værdig begravelse nu, så ingen fejl på det krummen, men at det så skal gi sig udslag i at line99 selv vil vælge sine forældre fremover, det er en hår, nød at knække, bare for sådan en gut,s skyld.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-09 11:16

Nu er det jo i kategorien smalltalk.

Flere dødsfald, som fandt sted, den 25.06 09 er omtalt i medierne.

At en lille pige på bare 1 år mistede livet, fordi faderen havde glemt at aflevere hende hos sin dagplejer. Hun sad fastspændt i en bil hele dagen, mens faderen var på arbejde

http://www.bt.dk/krimi/et-aarig-doede-i-glohed-bil

Det tænker jeg mere på.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-06-09 11:23

Citat
Det tænker jeg mere på.
- jeg prøver at fortrænge det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-09 11:30

ans -> Glemte du ik' også Charlies Angel?

http://politiken.dk/kultur/article740343.ece

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 26-06-09 11:36

Til pve

Undskyld du har helt ret. Han er jo bare taget hjem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-09 11:39

Nej det gjorde jeg ikke. Jeg skrev

Citat
Flere dødsfald, som fandt sted, den 25.06 09 er omtalt i medierne.
At en lille pige på bare 1 år mistede livet, fordi faderen havde glemt at aflevere hende hos sin dagplejer. Hun sad fastspændt i en bil hele dagen, mens faderen var på arbejde
Det tænker jeg mere på.

Jeg kan ikke forstå at man kan glemme sit lille barn i en bil.

Jeg tænker også på familien. Vil det igen blive en familie ? Vil pigens mor kunne glemme at faderen lod pigen sidde i bilen? Han er jo skyld i barnets død.

Det dødsfald overskygger for mig alle andre dødsfald den 25.06.09.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-09 12:05

Citat
Jeg tænker også på familien. Vil det igen blive en familie ? Vil pigens mor kunne glemme at faderen lod pigen sidde i bilen?

Næeh... men jeg har flere gange oplevet, at mor'en har glemt såvel barn som mand i bilen på P-pladsen ...medens der sku' shoppes i centret !!!
Citat
"Jeg smutter liiiige ind og henter en liter mælk ...vent hér; jeg er staks tilbage".

..og så gik der liiiige et par timer, for der var jo også både smagsprøver, tilbud på kosmetik, en lækker sommerhat, billige sko, tasker, negerpynt og luderkrudt på TILBUD, gamle skoleveninder og 'flammer', samt kø ved kassen.

Kvinder i shopping-humør her intet at bebrejde partneren, når det kommer til 'glemsomhed'.

Måske ikke med dødelig udgang? .... for andet end par-forholdet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-09 12:21

molo

Et dårligt eksempel.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-06-09 12:46

Citat
Vil pigens mor kunne glemme at faderen lod pigen sidde i bilen? Han er jo skyld i barnets død.

Ja det er simpelthen så forfærdeligt.

Men hvordan tror i den stakkels far har det . Han er da godt nok skyld i den forfærdelige hændelse men skal også leve resten af sit liv med tanken om at være skyld i sit egets barns død.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-06-09 13:14

Man må sku være enormt stresset for at kunne glemme sådan noget :|

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-06-09 13:44

Hej i tråden.

Den lille piges far er tiltalt for 'uagtsomt manddrab' og ja...det kan vel ikke være anderledes? Jeg tror nu han, med dette, både har fået son straf OG har fået smadret sit - plus sin families, liv - så 'uagtsomt manddrab' tror jeg såmænd er det mindste i dette her.
Stakkels stakkels alle dem, hvor er det synd. Nu står der oven i købet at den lille pige havde fået kæmpet sig løs og ud af selen men kunne selvfølgelig ikke komme ud af bilen. Der er mennesker der har set hende i live ved middagstid.... Du fredsens altså, hvor har hun dog kæmpet den lille stakkel...

Mine tanker går til den lille piges efterladte! Mit hjerte græder med Jeres!

I dyb respekt
Æret være den lille piges Minde!

****************************

M.h.t. Michael Jackson - min mening er at han var den største, hans musik vil nydes i mange mange år fremover og jeg er stolt af at være en af dem som oplevede denne, dengang levende, legende. Han har betydet ufatteligt meget for musikken og kunstnerne verden over og dette kan man da også læse om, lige nu, på Internettet, hvor mange af verdenskunstnerne har skrevet mindeord over deres døde ven.
Så - om I kan lide MJ eller ej - I får sgu svært ved at benægte hans musik og Jeres modvilje mod denne fantastiske kunstner er, for lille mig, ganske uforståelig fordi flere af Jer som udtaler Jer negativt, er brugere som ynder god musik, dette har jeg lagt mærke til fordi I engang imellem 'snakker' musik herinde og lægger links, youtube osv osv, derfor forstår jeg ikke de ting I skriver - men jeg kan jo også være helt ligeglad, jeg har Michaels musik og vil lytte til den og nyde den, resten af mine dage!....
- imens jeg næsten kan høre salig Michael synge....You are not alone....

Hvil i fred Michael!
Æret være Michael Jacksons Minde.

**************************

Farrah Fawcett afgik også ved døden i går. Hun tabte sin lange kamp mod cancer og døde, så vidt vides, afklaret omkring at livet var til ende.
Farrah Fawcett levede et hårdt liv og rygterne var mange. Hendes livs kærlighed Ryan O'Neal, var ved hendes side, som han har været gennem denne ulige kamp. Deres søn var ikke ved sin mors sygeseng, han sidder i fængsel.
Farrah F. blev ikke mere end lige først i 60erne, så sluttede hendes liv. Hendes karriere var up and down men hun har modtaget adskillige priser gennem livet.
Der er lavet en dokumentar om Fawcett's liv, den hedder 'Farrah's Story'.
Jeg her ikke så meget mere at sige om FF, jeg kendte ikke rigtigt til hendes karriere men har dog set hende i Charlies Angels. Jeg skriver blot om hende for ikke at få at vide at der er andre end MJ som afgik ved døden i går.

I øvrigt var der rigtig mange andre mennesker som døde i går, jeg mistede f.eks. også! Min sidste faster døde, efter et langt og slemt sygdomsforløb. Hun var ikke den eneste, ud over de tre ovenstående! - der var helt sikkert mange mange andre men jeg kan ikke skrive om dem, for jeg kender dem ikke og har heller ikke læst om dem - dette bør være en 'legal grund' til ikke at nævne dem her!? Men ok, jeg har intet imod at ære dem, slet ikke, så det vil jeg gøre, ved at skrive...

Æret være alle vore elskede og savnede medmenneskers smukke minder!

******************************

- fortsæt bare med at svine MJ til! Han kan tage det, han klarede det i livet og han vil klare det i døden! Han har så mange menneskers respekt at han sagtens kan undvære Jeres

Venlige hilsner fra Dorthe.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-06-09 14:33

Citat
Jeg kan ikke forstå at man kan glemme sit lille barn i en bil.

Jeg tænker også på familien. Vil det igen blive en familie ? Vil pigens mor kunne glemme at faderen lod pigen sidde i bilen? Han er jo skyld i barnets død.

Det dødsfald overskygger for mig alle andre dødsfald den 25.06.09.

Fuldstændig enig ans.SLIGT MÅ BARE IKKE SKE.
Ikke desto mindre,har vi hørt om to eksempler fra Begien,og et par stykker fra Frankrig.Der er endt på samme vis.

Op i r..... med MJ.Han har begået selvmord i rater,de sidste 25 år.
Men inderst inde,kan jeg da godt ha`lidt ondt af manden.Jeg tror ikke han har haft et nemt liv.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-06-09 14:56

Det går sms vittigheder om hans dødsfald allerede.Det var bedemanden der skal brænde ham kan ikke brænde han, fordi han er lavet af så meget plastik, men Lego ville gerne have han ,for så kunde de smelte ham om til legoklodser ,så får børnene tage ham i munden en sidste gang......
alimak

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-06-09 15:26

Citat
Æret være alle vore elskede og savnede medmenneskers smukke minder!

Jamen,dette kan jeg helt tilslutte mig,vil.du

Med hensyn til MJ,har jeg altid syntes hans musik lød som en vejtromle,der kører på grusvej.
Men musikken er jo forunderligt på den måde,at vi alle kan vælge vores forskellige favoritter.
Snakker vi ikoner,vil jeg jo vælge (nok på grund af alder) Roy Orbison. Hans stemmeføring,finder ikke sin lige.Desværre også død.Jeg ved godt,det er to vidt forskellige stilarter.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-09 15:40

Citat
Der er mennesker der har set hende i live ved middagstid...

Og de har ikke reageret !!!!!!!!!!!!

Jeg forstår det slet ikke. Jeg ville have handlet på en helt anden måde.

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 26-06-09 16:04

Teil det turde du ikke, give udtryk for, forand det kardaver anstalt, han blev

kørt hend til, undtagen du havde alle dine dobbelt filer med dig.

Citat
Citat fra tidligere til vic 2000:
gætter på du er ordblind

Citat
Svar fra vic 2000 tidligere:
nej det er han ikke,

han er også udlært skilte maler,
med en sølv plade bemærkning i hans svende brev, så der behøves ingen undskyldninger af nogen art,

UHA UHA vic2000 ikke nok med du ikke er for klog at høre på, du staver da også som en brækket arm...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 16:07

Citat
Krummen nu skal du være artig: der bliver skrevet om en som har været død i over 35 år, og som skal have en værdig begravelse nu, så ingen fejl på det krummen, men at det så skal gi sig udslag i at line99 selv vil vælge sine forældre fremover, det er en hår, nød at knække, bare for sådan en gut,s skyld.
Hvis klaphatten ikke var så stor en tragedie, så ville man brække sig af grin. Men det er dælme foruroligende at den render løst omkring.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-06-09 16:09

Citat
Men det er dælme foruroligende at den render løst omkring.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 16:12

For fanden hvor jeg ville gerne vide hvor
Citat
TOTALIDIOTEN
bor. Så ville jeg leje en bus og tage venner og bekendte på en tur til hans bopæl og vise dem en virkelig ægte landsbytosse og klaphat, som samtidig er et dumt svin.

Det kunne blive en god forretning, at vise ham offentligt frem, og måske se den spise med kniv og gaffel oma. andre simple motoriske færdigheder....... live, for slet ikke at tale om at se ham stave og måske læse højt LOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 26-06-09 16:15

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jeg har helt ondt i maven af grin. Bare billedet af klovnen på nethinden, så ruller jeg rundt på gulvet i latterkramper

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-06-09 16:42

I sønderjylland søde i sønderjylland.
Har han selv fortalt.
Det indskrænker det jo lidt såååå gå du bare i gang og ta' så liiiiige mig med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-09 17:51

Billeder på nethinden ...ondt af grin?

Tjoeh... se bare tossen hér http://www.cssboxing.com/temp/klumme.jpg

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : Teil

Dato : 26-06-09 17:57

Det skal ikke handle om en pige der dør i faderens bil,
derfor annulleres spørgsmålet, basta.