/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
ØHHH er det normalt?
Fra : piaskov
Vist : 1295 gange
220 point
Dato : 15-06-09 22:56

Prøv lige at se her.
Føler at "vi" nærmest bliver truet her på kandu
Jeg har modtaget denne mail i pm fra vores vidunderboy
KAN MAN DET?? Man undres.
Citat
Hej
jeg spørger mener du ?? at facebook skal have denne her smørre, for så tror jeg at det kan være med til at skade kandu ret meget, eller mener du noget andet.
tænk over det jeg skriver her
en mand kan spolere mere i et kvarter som der skal 1000 til at rette op i et helt år måske mere,
derfor vil jeg godt have din til bage melding, hvad du mener ,
med venlig hilsen kjeld

KANDU ER IKKE DET LUKKEDE SYSTEM SOM DU GIK OG TRODE, OG
NOGLE AF BAGMÆNDENDE ER IKKE SÅ VOKSNE AT DE UNDGÅR OG
GIVE DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER VIDERE .
TAG F.EKS , HER ANS FORTÆLLER GERNE HVOR DU BOR TIL ANDRE .
SÅ HVIS IKKE DU VIL HAVE KANDU BRUGER HJEM PÅ DIN ADR..
SÅ LAD VÆRE MED AT GIVE DINE OPLYSNINGER FRA DIG,
FOR DET VISSER DETTE HER SAMMENSATTE MEGET TYDELIGT .

MEN PRØV SELV OG BEDØM VED AT LÆSE SPØRGSMÅLET !!

REFI SUPER GODT GÅET. MEN – MEN. AF DATO 15-06-2009

OG SÅ SELV BEDØMME BØRNE HAVE TAKTIKEN VED AT NOGEN PRALLER,
MED AT JEG KAN NOGEN TING SOM DU IKKE KAN,

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-09 12:22

________________________________________
Nordsted1

Han skal gå en tur til stranden og finde "sandtyvene" Der bliver nemlig stjålet en masse sand fra strandene i Sønderborg

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-09 16:04

________________________________________
Jeg er nu blevet blacket af bette vic2000, men det skal ikke forhindre mig at sende et indlæg selvom jeg er blacket lille vic2000 - sølle skrog kan du ikke klare mosten som selv lægger op til

Kommentar
Fra : onkelklog

Dato : 15-06-09 16:42

________________________________________
Jeg kunne godt tænke mig at kende tricket med at sende et indlæg som du bentjuul selvom du var blevet blaklistet i spørgsmålet. Jeg har gjort dig til favoritbruger så du kan sende mig en PM når du ikke kan svare her håber at høre fra dig

Fra : piaskov

Dato : 15-06-09 17:00

________________________________________
Citat
Jeg kunne godt tænke mig at kende tricket med at sende et indlæg som du bentjuul selvom du var blevet blaklistet i spørgsmålet.

Også mig

________________________________________
Accepter

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 15-06-09 17:11

________________________________________
Tak bentjuul fordi du svarede mig på min personlige henvendelse - det er et meget godt triks at kende

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-09 19:15

________________________________________
Ja ja vic2000

Du lukkede kun hoveddøren for mig, men jeg har sat min fod i klemme i bagdøren.

Find den hvis du kan

blackliste

Så er jeg i første omgang også blevet blacklistet

Det må være de huller i systemet der gør at dørene ikke bliver lukket på samme tid

________________________________________
Accepter

Kommentar
Fra : blackliste

Dato : 15-06-09 19:26

________________________________________
Citat
Så er jeg i første omgang også blevet blacklistet

Det må være de huller i systemet der gør at dørene ikke bliver lukket på samme tid

Klovnen fatter ikke at der er nogle af os der ikke kan blacklistes

Jamen er det ikke fantastisk ans, vic2000 vil på den ene side godt lege, men når legen ikke går hans vej så forsøger han at blackliste sølle sølle fyr, men nu har jeg fået gæster og kan ikke deltage mere for nuværende.

Så brug din blacklistning med omhu vic2000 ellers ender du med at være alene og så kan du lige så godt forlade kandu sammen med alle dine profiler.

Jeg fomoder at du fortsætter ans selvom du er blacklistet. eller du gider måske ikke at bruge mere tid på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-09 20:44

________________________________________
vic2000

Kan du ikke finde døren eller er det nøglen du ikke kan finde.

Du må da sørge for at lukke efter dig.

Du kan jo risikere at få indbrud. Det er aldrig klogt at lægge nøglen under måtten, gemme den under en sten for ikke at tale om, at du helt har glemt at låse døren. Der er jo også laden, mange mange gemmesteder Selv i sandet er det muligt at finde skatte

Jeg kan stadig komme ind af din åbne dør.

Tror du ikke at du skal have fat i en låsesmed ?????

--------------------------------------------------------------------------------
Afslut debat

piaskov, du har følgende muligheder

--------------------------------------------------------------------------------
Svar til dette brev
Skriv et svar til dette brev.

Indlægget må ikke være tomt

Meget forvirret
:~
Snabel a
[@]
Glad
:-)

Hahahahaha
:-D
Surmuler
:-[
Ked af det
:-c

Blink
;-)
Rækker Tunge
:-P
Sur
:-(

Glad
:O)
Hahahahaha
:OD
Waaauw
:-V

Tak for hjælpen
:-%
Djævel
]-)
Jeg har ikke en kinamands chance !!!
V-(

Aii, er det rigtigt?
:-O
Selvsikker Nørd!
8-)
Nørd, i tvivl!
8-(

Hmmmm, ikk` godt!
:-B
Du er sørme skæg, hva?
:-S
Blink
;O)

Rækker Tunge
:OP
Sur
:O(
Ked af det
:OC

Surmuler
:O[
Sover allerede
zzz
Roterende fis i kasketten
%-)

Yaaark
:-x
Klovn
#-)
Av
?-(

Stikker snotten i alting
P-/
Roliig, hjælpen er på vej!
:-!
Flov
:-Z

Mundlam
:||
Engel
o:-)
Hihihihihi
:DD)

Pinnochio
:==|
Kedeligt
:-<>
Ikke helt vågen
zzzo

Hør engang
[hr]
Sorteper
:oo)
Snakker
:O()

Rasende
:O||
Misfornøjet
:O((
Meget Glad
:O))

Snakker
:-()
Rasende
:-||
Misfornøjet
:-((

Meget Glad
:-))
Sol
[sol]
Tømmermænd
#@:-(

Glædelig Jul
[jul]
Tyveknægt
[tyv]
Cry Baby
[cry]

Mooney
[moon]
Love
[love]
Fin dame
[dame]

Fnat
[fnat]
No way
[nope]
Svært hmm
[svært]

Godt Nytår
[nytår]
Love
[love1]
Hjælp
[hjælp]

Punker
[punker]
Vampyr
[vampyr]
Cowboy
[cowboy]

Tillykke
[tillykke]

--------------------------------------------------------------------------------

Søg

Alle emner
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet

Månedens præmie
500 danske kroner

--------------------------------------------------------------------------------
Månedens lodtrækning

Statistik
Spørgsmål : 132090
Tips : 25834
Nyheder : 681061
Indlæg : 5645009
Brugere : 211001

--------------------------------------------------------------------------------
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste

Copyright © 2000-2009 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.

Han er da namnam for en psykolog

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 230 point
Dato : 15-06-09 23:00

Jeg tror vi kan være ganske rolige med hensyn til Facebook,

Man kan kun få lov at blive oprettet som bruger når man er over 13 år,og med det ordforråd, er der ingen der vil tro det er en "voksen mand"

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-06-09 23:02

Nej det kan der være noge om Nordsted
Og en ting er da 100% ...det er ikke han der har opfundet den dybe tallerken
HAR VI EN PSYKOLOG HER ????????????????????????????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-09 23:02

Citat
HER ANS FORTÆLLER GERNE HVOR DU BOR TIL ANDRE .

Det er en lodret løgn, han har selv gjort opmærksom på hvor han boede ... bl.a i dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg136627.aspx

så det er vel ikke en hemmelighed

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-09 23:17

Ud over at han forsøger at true kandu.dk, så er han også uærlig - for det han har kopieret ind fra spørgsmålet er blevet klippet og klistret til ukendelighed

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-09 23:23

For god ordens skyld skal det nævnes at det vic2000 har klippet og klistret og sendt til piaskov er fra denne tråd http://kandu.dk/spg136980.aspx så kan interesserede se hvordan han manipulere og lyver.........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-09 23:24

vic2000

Du skriver i dit eget spørgsmål

http://www.kandu.dk/spg136980.aspx#1566761

Jeg aner da ikke hvor du bor ... nåhhh det må jeg jo nok skrive i dit eget spørgsmål, så du kan
se at jeg stadig kan komme ind af bagdøren.

Kommentar
Fra : blackliste

Dato : 15-06-09 23:43

ans >Du har helt ret http://www.kandu.dk/spg136980.aspx#1566503 det var ligeså nemt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-09 23:48

Hvad med at forhøje point vic2000, så dit kloge spørgsmål uden regnefejl kan komme op i top 25 igen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-09 23:58

Efter ans seneste kommentar må du forhøje vic2000 så spørgsmålet kommer tilbage til top 25

Kommentar
Fra : Jingle

Dato : 16-06-09 00:31

Pia skrup ind i seng og lig i ske med Leif, og glem den båtnakke.
Jingle

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-06-09 09:40

Citat
for det han har kopieret ind fra spørgsmålet er blevet klippet og klistret til ukendelighed

Det er nemlig det han har
Han skal ikke bilde os ind at han er ny bruger her

For en god orden skyld vil jeg lige gøre jer opmærksom på at jeg har BL ham så han kan ikke svare her

Kommentar
Fra : lonek63

Dato : 16-06-09 11:49

- det må være kompensation for nogle uheldige komplekser eller præstationsangst.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-06-09 16:59

Har os fået så'n en smøre!

Citat
Hej
jeg spørger mener du ?? at facebook skal have denne her smørre, for så tror jeg at det kan være med til at skade kandu ret meget, eller mener du noget andet.
tænk over det jeg skriver her
en mand kan spolere mere i et kvarter som der skal 1000 til at rette op i et helt år måske mere,
derfor vil jeg godt have din til bage melding, hvad du mener ,
med venlig hilsen kjeld

KANDU ER IKKE DET LUKKEDE SYSTEM SOM DU GIK OG TRODE, OG
NOGLE AF BAGMÆNDENDE ER IKKE SÅ VOKSNE AT DE UNDGÅR OG
GIVE DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER VIDERE .
TAG F.EKS , HER ANS FORTÆLLER GERNE HVOR DU BOR TIL ANDRE .
SÅ HVIS IKKE DU VIL HAVE KANDU BRUGER HJEM PÅ DIN ADR..
SÅ LAD VÆRE MED AT GIVE DINE OPLYSNINGER FRA DIG,
FOR DET VISSER DETTE HER SAMMENSATTE MEGET TYDELIGT .

MEN PRØV SELV OG BEDØM VED AT LÆSE SPØRGSMÅLET !!

REFI SUPER GODT GÅET. MEN – MEN. AF DATO 15-06-2009

OG SÅ SELV BEDØMME BØRNE HAVE TAKTIKEN VED AT NOGEN PRALLER,
MED AT JEG KAN NOGEN TING SOM DU IKKE KAN,

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-09 12:22

________________________________________
Nordsted1

Han skal gå en tur til stranden og finde "sandtyvene" Der bliver nemlig stjålet en masse sand fra strandene i Sønderborg

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-09 16:04

________________________________________
Jeg er nu blevet blacket af bette vic2000, men det skal ikke forhindre mig at sende et indlæg selvom jeg er blacket lille vic2000 - sølle skrog kan du ikke klare mosten som selv lægger op til

Kommentar
Fra : onkelklog

Dato : 15-06-09 16:42

________________________________________
Jeg kunne godt tænke mig at kende tricket med at sende et indlæg som du bentjuul selvom du var blevet blaklistet i spørgsmålet. Jeg har gjort dig til favoritbruger så du kan sende mig en PM når du ikke kan svare her håber at høre fra dig

Fra : piaskov

Dato : 15-06-09 17:00

________________________________________
Citat
Jeg kunne godt tænke mig at kende tricket med at sende et indlæg som du bentjuul selvom du var blevet blaklistet i spørgsmålet.

Også mig

________________________________________
Accepter

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 15-06-09 17:11

________________________________________
Tak bentjuul fordi du svarede mig på min personlige henvendelse - det er et meget godt triks at kende

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-09 19:15

________________________________________
Ja ja vic2000

Du lukkede kun hoveddøren for mig, men jeg har sat min fod i klemme i bagdøren.

Find den hvis du kan

blackliste

Så er jeg i første omgang også blevet blacklistet

Det må være de huller i systemet der gør at dørene ikke bliver lukket på samme tid

________________________________________
Accepter

Kommentar
Fra : blackliste

Dato : 15-06-09 19:26

________________________________________
Citat
Så er jeg i første omgang også blevet blacklistet

Det må være de huller i systemet der gør at dørene ikke bliver lukket på samme tid

Klovnen fatter ikke at der er nogle af os der ikke kan blacklistes

Jamen er det ikke fantastisk ans, vic2000 vil på den ene side godt lege, men når legen ikke går hans vej så forsøger han at blackliste sølle sølle fyr, men nu har jeg fået gæster og kan ikke deltage mere for nuværende.

Så brug din blacklistning med omhu vic2000 ellers ender du med at være alene og så kan du lige så godt forlade kandu sammen med alle dine profiler.

Jeg fomoder at du fortsætter ans selvom du er blacklistet. eller du gider måske ikke at bruge mere tid på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-09 20:44

________________________________________
vic2000

Kan du ikke finde døren eller er det nøglen du ikke kan finde.

Du må da sørge for at lukke efter dig.

Du kan jo risikere at få indbrud. Det er aldrig klogt at lægge nøglen under måtten, gemme den under en sten for ikke at tale om, at du helt har glemt at låse døren. Der er jo også laden, mange mange gemmesteder Selv i sandet er det muligt at finde skatte

Jeg kan stadig komme ind af din åbne dør.

Tror du ikke at du skal have fat i en låsesmed ?????

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-06-09 18:37

Klaudi......ja hvad f.... bilder han sig ind.
Man burde kontakte kandu teamet
Men det er nok et spørgsmål om det hjælper

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-09 18:57

Citat
Men det er nok et spørgsmål om det hjælper

Det tror jeg ikke det gør... han får vel hjælp af personalet til at oprette en ny profil

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-06-09 19:18

Citat
Man burde kontakte kandu teamet
helt enig, det er så muligt at han kommer på med en ny profil, men han kan ikke gemme sig

Han er ikke egnet til at begå sig i et forum

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-06-09 19:26

Så er Eyvind lige sat på plads
Citat
Eyvind du snakker om noget som du ikke har en ski forstand på som jeg kan læse mig til,

hvorfor hulen giver i manden/ fruen sådan en gang balje pis til oplysninger, du kunne måske ikke lige finde et blåt link ,

så gå langt uden om sådan en hjælp eyvind, for du skader mere end du gavner,
kjeld

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-06-09 19:28

Pia kan du ikke give tråden 20 point så vi får den op på forsiden jeg afregner de 20 med dig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-06-09 20:27

Citat
jeg afregner de 20 med dig

Ok ok når nu du beder så pænt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-09 20:34

Vi er skam også ved at få en landsretssag ud at et malerdryp på en cykel

Forurenet jord skal man ikke spøge med

http://www.kandu.dk/spg137042.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-09 20:40

Citat
Ans det er det jeg synger efter her på kandu at man skal holde sin kæft, hvis ikke man har en ski forstand på det der bliver spurt om

http://www.kandu.dk/spg137042.aspx#1567266

Det var ikke meget han lærte i sit 2½ årig jurastudie.

Citat
ja refi og 2½ jura ja REFI det ligger her også

http://www.kandu.dk/spg137042.aspx#1567222

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-06-09 20:59

Tak pia - så er tråden nemmere at finde.

Jeg skrev i går at ingen spammer kandu.dk mere end vic2000 og det er blevet værre:

Har med sin vic2000 profil (han har flere) været medlem i 39 dage og har haft 897 kommentarer,
hvilket giver 23 kommentarer pr. dag, ingen andre på kandu kommer i nærheden af det
og de fleste kommentarer er fuldkommen uden indhold og uforståelige.

Ja refi og ans han sgu efter jer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-06-09 21:10

Dette er vist fra VICtor
Kode
Eyvind du snakker om noget som du ikke har en ski forstand på som jeg kan læse mig til,

hvorfor hulen giver i manden/ fruen sådan en gang balje pis til oplysninger, du kunne måske ikke lige finde et blåt link ,

så gå langt uden om sådan en hjælp eyvind, for du skader mere end du gavner,
kjeld

Det ved alle da.........................

Ps. Jeg har sat det i kode så ikke alle og enhver kan læse det der står mellem linierne.

Pss. Jeg aner ikke hvad det går ud på.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-06-09 21:12

Citat
Pss. Jeg aner ikke hvad det går ud på.

DET er du så ikke ene om

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-06-09 21:31

Eyvind du er kommet i unåde hos vic'en

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-06-09 21:34

Citat
Jeg aner ikke hvad det går ud på

Ja det er næsten mere sort snak end Flemming Jensen kan leverer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-06-09 21:35

Uha i unåde - det har jeg ikke været siden jeg kom for sent til middag...............næste dag.
Sådan et par festlige dage forsvinder hurtigt.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-06-09 21:39

I går havde bette vic2000 ikke tid til at ødelægge så mange spørgsmål men han tager vist revanche nu

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-06-09 22:29

Så meget for så lidt.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 17-06-09 13:22

Citat
HAR VI EN PSYKOLOG HER ????????????????????????????????

Jeg er ikke psykolog, men kan sagtens på egen hånd konstatere at manden er en komplet IDIOT med roterrende fis i kasketten.

Kommentar
Fra : almindelig

Dato : 17-06-09 13:35

Nu ved jeg ikke om det er den samme Vic vi taler om?

Sikkert ikke.

For Vic med postnummeret 2000 var en helt anden slags person.

Når han kom i vores fattige barndomshjem, for at besøge Mor, så strålede solen.

Når han sang sine muntre sange og fortalte eventyr fra de varme lande.

Og sikke kærlig han var.

Nej, det må være en helt anden Vic, end ham I skriver om her.

Eller også må der være "sket noget".

almindelig

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 14:03

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-09 19:18

Har lige smidt lidt på toppen...lukker senere i aften.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-09 19:39

du er en sukkertop

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-09 19:55

Tak søde.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-06-09 19:58

Alle de dejlige påænger skal da ikke gå til spilde.

Så her er svaret på sørgsmålet:
"ØHHH er det normalt?"
............................................JA.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 20:05

Ja, hvad er efterhånden ikke normalt på kandu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-06-09 20:05

Citat
du er en sukkertop

Citat
Tak søde.

Jeg syntes at musen begynder at klistre lidt i det her spørgsmål.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-09 20:11

Citat
Jeg syntes at musen begynder at klistre lidt i det her spørgsmål

Vand og sæbe gør underværker eyvind
Du KAN jo ikke få point Eyvind...men du har til gengæld STJERNESTATUS hos mig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-09 20:25

Citat
Jeg syntes at musen begynder at klistre lidt i det her spørgsmål

Eyvind det er bare et kompliment til damen.
Damer kan lide den slags, nogle gange får man en øl som belønning.

Jeg ved godt det klistrer, min natur er ikke til de søde ord.
Du ved når fanden bliver gammel o.s.v.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-09 20:26

Ha nu fik jeg en ide.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 20:27

Eyvind har favoritstatus mange steder, os der spærrer for PM giver dem rundhåndet væk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-09 20:27

Citat
Ha nu fik jeg en ide.

ÅHHH lad os høre Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-09 20:30

Den kom lige der.

Leffe den gode øl, skål

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-09 20:33

Eyvind kan du huske hvem der havde en fuldstændig vejledning
til Adobe Photoshop, på dansk?

Det ligger og lurer i min hjernes skumle hjørner.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-09 20:36

Citat
Det ligger og lurer i min hjernes skumle hjørner.

Så find den frem inden jeg lukker Teil
Jeg skal nok vente med at lukke til i har fået afklaret det.
Men jeg lukker i aften inden sengetid

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-06-09 20:44
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 20:45

Det er vel ikke denne du tænker på Teil http://www.villysonnichsen.dk/menu.html

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 20:46

og her er engelske video tutorials http://www.techtutor.tv/category/photoshop-cs3

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-09 20:48

Jo der var den, villysonnichsen

godt vi har klaudi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-09 20:51

Drenge er det sådan noget i søger??? (har ikke en ski forstand på det der photo shop)

http://www.prodic.dk/

http://www.google.dk/search?q=Adobe+Photoshop%2Bdansk+vejledning&hl=da&start=10&sa=N

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 20:52

Den er for gammel efterhånden den havde jeg i Favoritter, der er kommet 3-4 versioner af photoshop siden.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-09 20:52

Den er hjemme Nordsted1, klaudi havde programlinket.

Og jeg kan sove i nat.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-09 20:54

Citat
Den er for gammel efterhånden den havde jeg i

Det var også min tanke, tilbage er biblioteket tror jeg.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-09 20:56

I øjeblikket kører jeg med Photoshop 2, fald nu ikke ned af stolen.

Utroligt nok opdateres programmet jævnligt.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 20:56

Prodic er også kendt og god, Norsted1 det hele startede med http://kandu.dk/tip19795.aspx og jeg lavede så et spørgsmål til Teil http://kandu.dk/spg137094.aspx for hvis der var et hæfte der kunne downloades gratis til CS4 så var jeg interesseret.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 20:58

Citat
I øjeblikket kører jeg med Photoshop 2, fald nu ikke ned af stolen
jeg nøjes med 3.......................altså CS3

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-09 21:08

Jamen BentJuul det var jo det jeg så, og har ledt som en gal, men det er temmelig svært,når jeg ikke ved hvad jeg leder efter

Citat
Prodic er også kendt og god, Norsted1 det hele startede med http://kandu.dk/tip19795.aspx og jeg lavede så et spørgsmål til Teil http://kandu.dk/spg137094.aspx for hvis der var et hæfte der kunne downloades gratis til CS4 så var jeg interesseret.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-09 21:09

CS3 Så er jeg ikke alene oldnordisk.

Vi har jo også det gode forlag Libris.
http://libris.dk/it_litteratur/grafik/vis_produkt/shop/photoshop-cs3-laer-det-selv/?cHash=7e94ac05b7

Der kommer af og til gratis hæfter vi kan downloade.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 21:10

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-09 21:11

Vi kommer rundt spørgsmålet ad sjove veje, en gps har ikke en chance.

Jeg vil studere dit link Nordsted1, nyt for mig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-06-09 21:11

Jeg har lige købt en CS3 bog fra Globe med Heine Lennart christensen.
3-400 kr.
Jeg tænker at mit barnebarn nok skal låne den en dag.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-09 21:13

Pia snorker sikkert, jeg lister ud af sitet.

Godnat og tak for hjælpen fra flere sider, hyggeligt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-09 21:14

3-400 Kr. Eyvind, du må være rig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-06-09 21:19

Nu var det ikke dig jeg grinede af Teil - det var Norsted1's kommentar.
Citat
Vi har jo også det gode forlag Libris.
Ja det er udmærket, men så skal muldvarpen frem....................... så bruger jeg blot de sider jeg kender hvor som sagt denne er bedst http://www.techtutor.tv/category/photoshop-cs3

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-06-09 21:26

Nej Teil - jeg er smart.
For hvores børnebørn står pengekassen mere åben end for mig. (læs: smækket i )
Så nu har jeg den bog, som dog kan lånes ud.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-09 21:35

Tak for svaret Nordsted1.
God bemærkning.
God nat til jer alle.