/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
MP3
Fra : FinnArne
Vist : 349 gange
40 point
Dato : 10-06-09 08:28

Jeg skal anskaffe en mp3 afspiller med FM-tuner.
Behovet er at kunne lytte til en lydbog og i nogen grad lidt musik og på FM-båndet.
Hvor mange GB skal mp3 have for at give plads en almindelig krimi på f. eks 4 - 500 sider ?

Mit eget forslag er en SAMSUNG YP-P3JES med 16 GB

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-09 08:44

Citat
Jeg skal anskaffe en mp3 afspiller med FM-tuner.

Og grundlæggende skal du så lige sikre dig at den også KAN afspille de lydbøger du har i tankerne.....

Det er de færreste der kan det, da langt fra alle lydbøger er i mp3-format..... (og derudover er DRM-beskyttet)

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 10-06-09 09:04

Mænd der hader kvinder fylder ca. 800 Mb i mp3.

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-09 09:12

Prøv engang at læse denne tråd... hvor jeg godt nok får forvirret begreberne, men læs videre, og du kan se "kravene" til din mp3 afspiller

http://www.kandu.dk/Spg136624.aspx

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-06-09 09:44

Jeg undrer mig endnu engang over, hvor mange teknologi- og andre "ikke-penge" spørgsmål der dukker op under "investering"?

Er der en eller anden forklaring, for det sker ikke nær så tit på andre af mine abonneringer, men her stilles der flere spørgsmål om EDB, ferier mv. end om investeringer

Og det er ikke brok, men snarere en fornemmelse af at der må være en "naturlig" forklaring.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-09 10:12

Vagnr.......jeg tror folk spørger i denne kategori, da det er penge der skal "bruges", hvis beløbet så også er halvstort, er det også en form for investering

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-06-09 11:17

Næsten alt gøres op i penge, men en mp3 afspiller til under 2000 kr. som Investering?, bundkort, rejse til Bulgarien, et spm om farsi osv.

Jeg ser aldrig spm om biler el både her, det handler da om flere penge.

Se hvor få spm., der selv med en bred fortolkning drejer sig om investering her

http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=10101

Jeg tror der må være en teknisk forklaring, prisen dukker da først op efter man har fundet løsningen (og så må man måske vælge en billigere løsning)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-06-09 13:03

Den er flot den du har fundet, næsten overkvalificeret til kun at afspille lydbøger, men ikke en dyt i beskrivelserne om den kan afspille DRM beskyttede filer, så det kan den sikkert ikke og det er en nødvendighed, hvis du låner lydbøger, i spørgsmålet som Nordsted1 viser link til, der bliver der vist nogle afspillere som kan afspille DRM wma filer.
8 GB det er til flere ugers lytten lydbøger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-06-09 13:04

En mp3 afspiller er da en investering, ingen tvivl om det

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-06-09 13:15

Ja, men hvis det er, er alt andet også (bortset fra kærlighed) og så er der ingen grund til flere emner end penge og kærlighed.

Men ved at kigge på opstillingen af emner kan det bare være fordi investering er det emne der kommer først i opstillingen, mere indviklet tror jeg ikke det er.

Men jeg ville nu stille spørgsmål om MP3 afspillere og computer andre steder i håb om, at der var flere der interesserede sig for emnet et mere specifikt sted