/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
driver problem
Fra : zero200
Vist : 377 gange
160 point
Dato : 09-06-09 15:10

hej

fik tilsluttet mit cam inden jeg installeret driver har nu set der så i den folder man aldrig læser før det er nødtvendigt står at det abselut ikke må tilsluttes får driver er instlleret og har nu afinstalleret og kørt en rensning af reg. databasen vil stadig ikke virke ved ny instalition hjælp

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-06-09 15:13

Gå i tilføj/fjern, fjern driver og start så forfra.

Kommentar
Fra : zero200

Dato : 09-06-09 15:18

skrev jeg at jeg havede gjort også kørt en rensing af reg databasen

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-06-09 15:21

Betingelsen er, at usb-portene kører.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-06-09 15:22

Du indstallerer software, lader cdèn sidde, genstarter computer og lader systemet finde driver til cam.

Kommentar
Fra : zero200

Dato : 09-06-09 15:22

de virker også

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-06-09 15:25

Har den gjort det, da se efter under programmer, og start cammet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-06-09 16:18

Forsøg:

Sæt camerea til comp.
Lad lige windows installere den "forkerte" driver.
Find driveren i enhedshåndtering................................ og så bare deaktivere den.

Luk comp helt ned
Tag camera fra
Genstart comp
Genstart en gang til
Installer din medfølgende CD.............følg din brugsanvisning

Måske har du så sluppet af med den "forkerte" driver