/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
vista usb nøgle virker ikke
Fra : tipini
Vist : 649 gange
200 point
Dato : 25-04-09 16:23

hej . jeg hr en ny dell xps med vista og en kingston 2 gb usb nøgle. Den har virket tidligere, men nu siger den bare en lyd når jeg sætter den i og jeg kan ikke se den i min computer. hvad skal jeg gøre+?
tina

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-04-09 16:26

Køb en ny.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-04-09 17:11

Virker den på en anden computer?

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 25-04-09 17:34

den virker på xp computer. jeg kan ikke bare købe en ny da der ligger noget på som jeg skal bruge. Jeg har ikke adgang til andre computere nu

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 25-04-09 17:45

Kan du se den i Stifinder?

Hvis ikke, prøv at gå til Diskhåndtering, tryk Win-tast+R, skriv diskmgmt.msc i boksen der åbner,
kan du se usb pen der?, hvis du kan, højreklik på den og vælg Skift drevbogstav og Sti
her klikker du så rediger og så vælger du et ledigt drevbogstav, klik ok,ok

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-09 18:20

Husk lige at den først skal sættes ind efter at comp. er startet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-04-09 18:32

> Eyvind det tror jeg os at tipini gør

Citat
men nu siger den bare en lyd når jeg sætter den i

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-04-09 18:36

villle ikke engang kunne sige du skal ringe til dell support på mandag så jeg kan hjælpe dig over tlf. XPS har desværre deres egen support linje. 70 10 00 74. Men ellers gå ind i diskhåndtering i administre computer.

Godkendelse af svar
Fra : tipini

Dato : 25-04-09 18:44

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-09 18:45

Nåe ja

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-04-09 18:45

Når det er en ældre pen som virker til XP så virker den ikke med Vista. Du bliver nødt til at finde en PC med Vista for at få fat i de ting der ligger på nøglen.

Alternativt kan du læse XP ind på en ledig partition, hvis du har xp

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-04-09 18:46

Gad vide om tipini er en af dem, der fjerner sin usb-nøgle uden at bruge: "Sikker fjernelse af hardware" til højre i proceslinjen. Hvis men gør det, kan det i sjældne tilfælde ødelægge filstrukturen på nøglen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-09 18:52

granner01 > Alle mine små og store pen virker i win 2000 / XP / Vista / win 7 / ubuntu

Går der kage i dem så formateres de i et HP program.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-04-09 18:55

Velbekomme

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-04-09 18:58

granner01 sover endnu

Tænker på denne tråd, hvor jeg af en eller anden årsag er blevet blacklistet?!?!
http://www.kandu.dk/spg135088.aspx