/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
scartstik (hun)-usbstik
Fra : tpjevser
Vist : 2470 gange
500 point
Dato : 24-04-09 04:11

er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde et sted på internettet, hvor jeg kan købe et kabel, hvor der i den ene ende er et scartstik (hun) og i den anden et usb-stik?
hilsen tpjevser

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-04-09 09:03
Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-04-09 10:22

Sådan et ledning kan du ikke bruge til noget. Der er jo ikke standard for usb i et scartstik.

Alt kan jo laves men usb stikket har kun 4 ledere og scart har 21. Hvordan vil du have det forbundet ?

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 24-04-09 14:55

hej granner01.
det øverste link virker ikke.
hilsen tpjevser

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 500 point
Dato : 24-04-09 16:14

Hvis du har noget video du skal have overført til computeren kan du evt bruge noget ala det her

http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx?ProductGuid=PX-AV200U%2FT3B

Og så købe en scart converter oven i til at tilslutte det hele

http://www.avxperten.dk/scartudstyr/scart-adapter/scart-adapter.asp

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-04-09 16:21

Citat
Sådan et ledning kan du ikke bruge til noget. Der er jo ikke standard for usb i et scartstik.

Nej det er der ikke, og det er der heller ikke mellem USB og parrallel stik med 36 ben, men det findes dog alligevel.
For det kunne jo tænkes at der i scart stikket, er noget elektronik, der får strøm fra USB's 5 volt.

Så hvorfor skulle et sådant kabel ikke findes med et eller andet formål???

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-04-09 16:40

Linket fra Computercity virker ikke fordi deres server er nede.

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 24-04-09 18:13

det er et overvågningskamera, jeg gerne vil have koblet til pc´en.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-04-09 18:33
Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-04-09 18:41

Out of Stock

Det ene de havde er nok solgt....

Ellers en smart løsning

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 24-04-09 19:19

jeg har et asus tvkort i computeren.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 26-04-09 08:44

Har dit asus tvkort en video-in / composiv indgang ? for så skal du bare bruge en Scart til Phone adaptor og forbinde til dette kort med standard kabler.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-09 09:05

Hvis du har TVkort i maskinen, hvad vil du så med et USBstik ??????

Har dit TVkort da usbtilslutning ?????

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 26-04-09 12:02

nej, det har du ret i refi

Godkendelse af svar
Fra : tpjevser

Dato : 26-04-09 12:04

Tak for svaret bruuno117.