/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Audio Bluetooth modtager !!
Fra : import1995
Vist : 930 gange
50 point
Dato : 14-04-09 11:32

Jeg søger en god løsning så jeg kan sende min musik fra mobil eller pc til mit stereoanlæg, har hørt man kan få en bluetooth modtager som kan kobles til AUX eller anden indgang, men hvor kan man købe dem evt. mvh Bent

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 60 point
Dato : 14-04-09 11:56

Der findes flere forskellige bluetooth standarder.
Så det kræver et vist held om bluetooth i din computer, softwaren og modtageren spiller sammen. du skal heller ikke forvente for meget af kvaliteten.
Hvis du køber skal du sikre dig returret, hvis det ikke virker eller er for dårligt at høre på.

en meget bedre løsning er at bruge Wifi til trådløs overføring til en modtager, som kan U-PNP.

Så kan du fra modtagersiden vælge musikken, den bliver perfekt og du kan have det på en netværksharddisk, så computeren ikke behøver at være tændt.

De findes i forskellige prislag. Det mest sublime et sqiuzebox, med display i fjernbetjeneren.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 14-04-09 23:26

Bilka har en i denne uges blad.

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 15-04-09 09:13

tak for gode svar !

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 15-04-09 09:14

Tak for svaret transor.