/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Installations-cd til printer?
Fra : heller22
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 12-04-09 01:02

Jeg vil blive helt overstadig af glæde, hvis der er en, der ejer en installations-cdrom med bl.a. dos-drivere til printer HP LaserJet 6P, og som jeg kan låne en uges tid. Den der hjælper mig med dette får alle mine 80 point .

Jeg håber, at det er lovligt at spørge om sådan noget her på Kandu .

MVH

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-04-09 01:04

Som det kan ses, er points lige blevet hævet til 100

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 12-04-09 01:13

http://www.google.dk/search?hl=da&q=+HP+LaserJet+6P+driver&meta=&aq=f&oq=
Første side gav MIG BLÅ skærm __= LOL
søg på din printer samme sted, MEN PAS PÅ MED AKTIVE X_ER.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 12-04-09 01:14

Citat
Are you able to see the HP logo below? If not, please click on the box below and then choose "Install ActiveX Control" to install the HP Product Detection Software.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 12-04-09 01:15

[CITAT]giftig side[/CITAT]

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 12-04-09 01:18

Ellers burde den stå over listen, i din INSTAL ny software.

Turde ikke bruge siden_ men og alt andet, mangler selv et par drivere.

ELLERS = PM

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 12-04-09 01:22
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-04-09 01:37

Altså o.v.n.
Er du troldmand eller hvad? Jeg har dæleme søgt her og der og alle vegne. jeg har endda telefoneret med HP (Der blev jeg bare opfordret til at opsøge en forhandler . Stor hjælp). Nå, men nu har jeg hentet de drivere, som du har linket til, og når det bliver lyst, vil jeg se om de virker, så jeg måske kan skrive ø fra dos igen. Foreløbig tusind tak og godnat.
MKH

Godkendelse af svar
Fra : heller22

Dato : 12-04-09 11:48

Tak for svaret o.v.n..

Og du har dælensplidemig gjort mig kanon glad . Jeg har brugt de hentede drivere, og efter en del tankevirksomhed (å det æ ik engang pral) skriver min laserjet ø, når jeg udskriver fra dos. Det har kun taget mig 1½ år, at få en expert til at hjælpe mig med det. O.v.n. - du er bare super .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-04-09 11:53

Selv tak, godt du fik det til at virke god påske

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-04-09 15:26

Jo, det er en hammer god påske. Det ønsker jeg også for dig o.v.n.

Hvordan lukker man så lige for flere svar?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-04-09 17:35

Tak - angående flere kommentarer - det kan du ikke, men kommentarerne plejer at dø ud efter at et svar er accepteret, derimod hvis du annulerer et spørgsmål, så kan ingen skrive i det mere, men annulering bruges jo ikke hvis der er en kommentar som kan bruges, lidt mystisk at der ikke bliver lukket for flere kommentarer efter at et svar er accepteret, men der er måske en teori om at der kan komme flere guldkorn

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-04-09 18:30

Ja - så blev jeg så meget klogere. Og jeg er stadig helt oppe og ringe, fordi min printer endelig kan skrive ø og Ø.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 28-07-09 21:50

Hej ovn.

Ret så mærkeligt, at dette indlæg ikke er lukket endnu . Men en eller anden har genåbnet det, så det må jo være forklaringen.

Mkh fra Bette

PS! Og nu dukker det måske så op hos nye brugere, som forhåbentligt kan få glæde af det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-09 22:39

Er du på vej rundt og se på indlæg, som er skrevet efter at du har accepteret ?
Spørgsmål bliver aldrig lukket for kommentarer, hvis du accepterer et indlæg som svar, der vil stadig kunne skrives en ny kommentar og de af os som stadig abonnerer på spørgsmålet får mail, 1 måned efter at du acceptere kunne kun du og jeg (fordi du acceptere et af mine indlæg) læse kommentarene, andre kunne købe svaret og så også læse og skrive flere kommentarer, du (spørgsmåls stilleren) får ingen mail ved kommentarer i dit eget spørgsmål, efter at du har accepteret et svar, Efter 1 måned kan alle igen læse både spørgsmål og svar + at alle kan kommetere igen. I almindelighed glemmes et spørgsmål efter en tid og der kommer ikke flere indlæg, jeg har dog oplevet at der kommet nye indlæg i sørgsmål som er flere år gamle, en eller anden har surfet rundt og faldet over det gamle spørgsmål, og skrevet et svar, men efter at spørgsmålet blev accepteret, får spørger ikke mail ved nye kommetarer, kun de af os som stadig abonnerer på spørgsmålet. Jeg plejer at klikke på Stop abonnering når et spørgsmål bliver låst, det er kun dem hvor jeg er blevet accepteret at jeg stadig får mail fra.
Det er kun hvis du annulerer et spørgsmål, at der ikke kan skrives mere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-09 22:42

Citat
Men en eller anden har genåbnet det
nej efter 1 måned åbnes op for alle, kun du og den som har fået sit indlæg accepteret + dem som køber svaret, kunne læse i den første måned.
Jeg ser ovenover at du har fået den smøre en gang før, den 12-04-09 17:35

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-08-09 19:52

Hej ovn.

Citat
Men en eller anden har genåbnet det

Jeg fik en mail d. 3/5, hvor der stod noget med returpoint:

Citat
En bruger har købt svaret på dit spørgsmål "Installations-cd til printer?" i kategorien Printer.
Du får hermed tilskrevet 10 point !!
Og helt rart med de mange point . Det var bare lige for at få det på plads med genåbnet .

Så nu kan vi rive fluen af benet ved dette spørgsmål .

Mvh lille

PS! Det er vældig smart med den lup der oppe til højre. Giver et fint overblik over det man skriver. Især når indlægget indeholder citater. Samtidig er det meget lettere at læse korrektur. Hvad der nogen gange er nødvendigt, så du ikke kommer efter mig igen . (drille, drille)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 02-08-09 19:55

Hej igen ovn

PPS! Gider du tage et kig på dette spørgsmål? Det giver mig .

http://www.kandu.dk/spg138561.aspx

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 11-08-09 23:23

Hej ovn
Citat
Jeg plejer at klikke på Stop abonnering når et spørgsmål bliver låst, det er kun dem hvor jeg er blevet accepteret at jeg stadig får mail fra.
Så må du dælensplideme få mange mails .

Mvh drille