/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Onboard RAID/SCSI, Hvilken BUS Bruger de~
Fra : drakarth
Vist : 328 gange
200 point
Dato : 04-04-03 01:49

ja...
Hvilken Bus bruger "Onboard RAID" og "Onboard SCSI" ?
Og nu vi er ved det...
Hvilken Bus bruger Normal "Onboard ATA" (altså den almindelige Harddisk Controller)

Kommentar
Fra : xou

Dato : 04-04-03 08:06

hej !
det ved jeg ikke lige,men det her program fortæller ikke så lidt im navn på bundkortet,bios osv
i kan osse gå ind på bundkortet (evt derefter) og download program der fortæller bios version:
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32

Kommentar
Fra : xou

Dato : 04-04-03 08:07

det var bundkortets hjemmeside jeg mente når i har fåndet ud af hvilke det precit er.....

Kommentar
Fra : Peter_Madsen

Dato : 23-04-03 17:50

Den lægger direkte på PCI bussen, lige som alt andet onboard HW...(dvs at det gør en alm IDEcontroller også